  • 1. Data: 2004-03-23 13:16:04
    Temat: mbank i 405 kc
    Od: "CEzar" <c...@p...onet.pl>

    1. Dwa lata temu założyłem konto w mBanku. Nie aktywowałem ( nie odesłałem
    umowy) bo przeprowadziłem się i TPSA numer przznosiła mi 19 miesięcy.
    2. Po raz drugi zgłosiłem akces. Pani poinformowała mnie że wystarczy
    dokonać przelewu, i ok.
    3. Dokonałem przelewu, otrzymałem listę haseł jednorazowych , aktywowałem ją
    i nic nie mogę zrobić bo na umowę z m. czekam prawie miesiąc ( mimo
    kilkukrotnych monitów).
    4. I zgodnie z topicem - umowa nie podpisana, bank zarabia, mnie pieniądze
    potrzebne, odzyskać nie mogę, ba zrezygnować nie mogę, od tygodnia proszę o
    kontakt z osobą kompetentną. I bank jak mnie olewał tak olewa. Podchodzi pod
    405 KC??
    Cezar

  • 2. Data: 2004-03-23 15:23:35
    Temat: Re: mbank i 405 kc
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "CEzar" <c...@p...onet.pl> napisał:

    >bo przeprowadziłem się i TPSA numer przznosiła mi 19 miesięcy.
    Co w żadnej mierze nie przeszkadzało ci korzystać z usług banku
    (mlinia, internet).

    >umowa nie podpisana,
    ZTCW jest podpisana, tylko ich kopia do nich nie dotarła.

    >bank zarabia,
    Otrzymujesz odsetki :-)

    >odzyskać nie mogę, ba zrezygnować nie mogę,
    Eee. Najpierw zacznij od przeczytania regulaminu (podpisałeś, że go
    otrzymałeś) i umowy. A tam jasno jest napisane, że dysponować środkami
    możesz dopiero, gdy odeślesz kopię umowy. Wypowiedzieć umowę i zlecić
    przelew środków na inne konto zawsze możesz.

    >od tygodnia proszę o kontakt z osobą kompetentną.
    Nie prosi się o kontakt, tylko samemu dzwoni do mlinii, podaje swój
    identyfikator i hasło (wybieranie tonowe) i prosisz o sprawdzenie czy
    kopia umowy dostarła, a jesli tak, to dlaczego nie masz dostepu za
    pomocą internetu.

    >Podchodzi pod 405 KC??
    Zacznij od regulaminu - jest raczej wszystko w zgodzie z nim :-)

    Artur Golański

  • 3. Data: 2004-03-24 06:51:58
    Od: "CEzar" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Golanski" <A...@w...net.pl> napisał w wiadomości

    > Co w żadnej mierze nie przeszkadzało ci korzystać z usług banku
    > (mlinia, internet).
    Przeszkadzało, to prowincja

    > ZTCW jest podpisana, tylko ich kopia do nich nie dotarła.
    Nie jest podpisana, to akurat pamiętam

> [...]
    > możesz dopiero, gdy odeślesz kopię umowy. Wypowiedzieć umowę i zlecić
    > przelew środków na inne konto zawsze możesz.

    Regulamin przeczytałem, ale obowiązuje on po podpisaniu umowy a takt fakt
    nie wystąpił
    Nie mogę zlecić przelewu środków, jeśli nie jestem klientem mbanku, a nie
    jestem ( i już nie chcę)

> [...]
    > pomocą internetu.

    > Zacznij od regulaminu - jest raczej wszystko w zgodzie z nim :-)
    I znowu to samo: Regulamin obowiązuje PO podpisaniu umowy :(

    > Artur Golański
    CEzar

  • 4. Data: 2004-03-24 08:47:49
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "CEzar" <c...@p...onet.pl> napisał:

    >Nie jest podpisana, to akurat pamiętam
    Zrozumiałem, na podstawie twego listu, że podpisałeś (" nie odesłałem
    umowy"). Czyli bank ci przysłał, podpisaną, wystarczyło podpisać i
    odesłać.
    Skoro tak, to powinieneś zapozanć się z umową i wiedzieć co pisałem
    wcześniej o ograniczonej możliwości r-ku do wpłat.
    Miałem podobną sytuację z moją córką. Należy zadzwonić do mLinii i
    podać, ze rezygnujesz z podpisania umowy (rozmowa nagrywana) oraz
    prosisz o przelanie zgromadzonych środków na inne twoje konto. Po
    weryfikacji twoich danych, pewnie poproszą cię o odesłanie umowy z
    adnotacją, że rezygnujesz z jej podpisania.

    P.S. Nie prościej podpisać umowę i samemu zadysponować kontem. Ja mam
    ten r-k i jestem bardzo zadowolony z wygody i korzystnego
    oprocentowania. Powodzenia.

    Artur Golański

  • 5. Data: 2004-03-25 08:26:54
    Od: "CEzar" <c...@p...onet.pl>

    Po 3 tygodniach oczekiwania ze strony mbanku na jakikolwiek ruch??
    Już nic nie chcę od nich, w pkobp kredyt na budowę domu załatwiałem w 2
    tygodnie
    Cezar

  • 6. Data: 2004-03-25 08:53:22
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "CEzar" <c...@p...onet.pl> napisał:

    >Po 3 tygodniach oczekiwania ze strony mbanku na jakikolwiek ruch??
    Przecież to oni czekają na twoją decyzję -podpisz i zwróć umowę lub
    zrezygnuj z niej.

    >w pkobp kredyt na budowę domu załatwiałem w 2 tygodnie
    I co oni przyszli do ciebie ? Nie byłeś w banku ?

    P.S. Odpowiada się pod tekstem, a zbędny usuwa (netykieta)

    Artur Golański