  • 1. Data: 2022-08-30 18:00:48
    Temat: Pismaki pieprzone
    Od: Shrek <...@w...pl>

    Znów sensacji szukają i dobre kulsony ucierpią...

    https://wiadomosci.wp.pl/skandaliczne-wideo-z-warsza
    wy-ukrainiec-wszystko-nagral-6806932386757440a

    Takie same patusy jak dresiarstwo. I właśnie po to są potrzebne pismaki
    - bo przecież to nie jest tak, że ten kundel był wzorowym policjantem i
    raz mu odjebało. On tak cały czas i wszyscy jego "koledzy" o tym
    wiedzieli od zawsze, łącznie z przełożonymi. Po prostu nigdy nie trafił
    na tych pieprzonych pismaków więc "nie było sprawy". I gdyby nie miał
    pecha to dalej by się wyżywał na obywatelach. To co tomek - czemu tych
    pismaków tak nie znosisz?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 2. Data: 2022-08-31 01:37:15
    Temat: Re: Pismaki pieprzone
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-08-30, Shrek <...@w...pl> wrote:
> [...]
    > na tych pieprzonych pismaków więc "nie było sprawy". I gdyby nie miał
    > pecha to dalej by się wyżywał na obywatelach. To co tomek - czemu tych

    Przerwa w nagraniu pośrodku... pewnie mu powiedział, że jest niedobrym
    kulsonem i tamten nie powinień, ale się był zdenerwował bo jest tylko
    człowiekiem, a w dodatku przejął się sprawą ryb w Odrze i nie był sobą.
    Tak wykaże postępowanie.

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2022-08-31 06:23:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Przerwa w nagraniu pośrodku... pewnie mu powiedział, że jest niedobrym
    > kulsonem i tamten nie powinień, ale się był zdenerwował

    Jak nie panuje nad sobą to nie powinien być kulsonem. Przykro mi - no
    chyba że w drugą stronę też działa i jak się zdenerwuję, to mogę kulsona
    w mazak zdzielić, ale to chyba tak nie działa:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 4. Data: 2022-08-31 06:56:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.08.2022 o 06:23, Shrek pisze:

    > Jak nie panuje nad sobą to nie powinien być kulsonem. Przykro mi - no
    > chyba że w drugą stronę też działa i jak się zdenerwuję, to mogę kulsona
    > w mazak zdzielić, ale to chyba tak nie działa:P

    Przejrzałem jeszcze raz.

    "bo ci zaraz w ryj wywalę" i "jak ci się nie podoba to wypierdalaj na
    ukrainę" było przed wzmiankowaną przerwą.

    Tak jak pisałem - stawiam dolary przeciw orzechom, że ten konkretny
    kulson ma ciągły problem z "zarządzaniem emocjami" i wszyscy o tym
    wiedzieli, tylko teraz się jebło, bo akurat ukrainciec go nagrał.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 5. Data: 2022-08-31 07:14:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 30 Aug 2022 18:00:48 +0200, Shrek napisał(a):
> [...]
    > na tych pieprzonych pismaków więc "nie było sprawy". I gdyby nie miał
    > pecha to dalej by się wyżywał na obywatelach. To co tomek - czemu tych

    No i mam dylemat - powiedziec Robertowi "tak wyglada kulson",
    czy on doskonale o tym wie i dlatego tak nie lubi byc nazywany :-)

    A w temacie ... narodowcy sa wsrod nas, to pewnie i w policji sa.
    Choc jak sie w Warszawie nap* ... jakas konkurencyjna organizacja ?
    :-)
    A moze nie trzeba byc narodowcem, moze wystarczy uslyszec "nie ma
    miejsca w przedszkolu dla pana dziecka, jest dla ukrainskich" :-)

    J.

  • 6. Data: 2022-08-31 11:51:39
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

> [...]

    > raz mu odjebało. On tak cały czas i wszyscy jego "koledzy" o tym
    > wiedzieli od zawsze, łącznie z przełożonymi.

    To nie tylko kulsony. SG do Ukrainców rutynowo mówi na 'ty' i odnosi się
    podobnie jak funkcjonariusz na filmie. Ichni autobus potrafią na granicy
    sprawdzać godzinę z hakiem.
    Jakoś tak jest, że mundur przydaje poczucia boskości.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 7. Data: 2022-08-31 12:45:01
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 31 Aug 2022 11:51:39 +0200, Olin wrote:

> [...]
    > sprawdzać godzinę z hakiem.
    > Jakoś tak jest, że mundur przydaje poczucia boskości.

    Nie wiem jak teraz, ale dawniej to zdaje sie w tym autobusie
    sporo papierosow i wodki znajdowali, wiec godzina to w sam raz.

    Szczegolnie jak jeszcze trzeba bagaze 50 pasazerow sprawdzic.

    J.

  • 8. Data: 2022-08-31 13:16:43
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 31.08.2022 o 11:51, Olin pisze:
    > To nie tylko kulsony. SG do Ukrainców rutynowo mówi na 'ty' i odnosi się
    > podobnie jak funkcjonariusz na filmie. Ichni autobus potrafią na granicy
    > sprawdzać godzinę z hakiem.

    TAk mi się skojarzył mem. Słowo "Stary Sącz" powinno się zastąpić
    "Namawiam cię ojcze usilnie, byś korzystał ze słomki". Ale pomysł dobry.
    Może komendą "Rzuć broń" zastąpić "Pan bedzie uprzejmy odłożyć tę broń" :-)

    Nie wiem, dlaczego Straż Graniczna mówi na "ty" do Ukraińców, ale na
    wschodnich terenach mówienie na "pan" nie jest zbyt popularne. U nas
    kilku Ukraińców mieszka i też zwróciłem uwagę, że oni do nas mówią na
    "ty". Mnie to nie przeszkadza i też tak do nich mówię, albo "bezosobowo".

    --
    Robert Tomasik

  • 9. Data: 2022-09-01 09:43:30
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 31 sierpnia 2022 o 13:16:59 UTC+2 Robert Tomasik napisał(a):
> [...]
    > kilku Ukraińców mieszka i też zwróciłem uwagę, że oni do nas mówią na
    > "ty". Mnie to nie przeszkadza i też tak do nich mówię, albo "bezosobowo".

    Pytanie do jury, co lepsze:
    - bezosobowe: "pójdzie sobie stąd!"
    - osobowe: "spierdalaj!"?

    Werdykt jury: "spierdala stąd!"

  • 10. Data: 2022-09-01 11:21:37
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 31 Aug 2022 12:45:01 +0200, J.F napisał(a):

    > Nie wiem jak teraz, ale dawniej to zdaje sie w tym autobusie
    > sporo papierosow i wodki znajdowali, wiec godzina to w sam raz.

    Rzecz w tym, że ukraiński autobus stoi sobie 3 kwadranse i nic się nie
    dzieje. Brak akcji jest. Żeby chociaż udawali, że czegoś szukają.

    > Szczegolnie jak jeszcze trzeba bagaze 50 pasazerow sprawdzic.

    W sobotę wjeżdżałem na Węgry z Serbii - też unijna granica - i w nieco
    ponad dwie godziny Madziarzy odprawili 11 autokarów, a ruchy mieli
    niespieszne.
    U nas jest taka tradycja, że trzeba pokazać, kto rządzi na przejściu.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl