  • 1. Data: 2022-08-28 18:39:44
    Temat: Gazu nie zabraknie
    Od: Shrek <...@w...pl>

    sprzed kilku dni...

    "Tak, jak to było w planach, do końca roku ma zostać zakontraktowane
    30-50 proc. przepustowości. Od stycznia dalej będziemy dopełniać
    gazociąg nawet do 80 proc. w pierwszej połowie roku. Do końca przyszłego
    roku być może do pełni możliwości przepustowości gazociągu - dodał premier.

    Jak podkreślił, dzięki temu Polska będzie dostarczycielem bezpieczeństwa
    gazowego również dla innych krajów"

    W tym samym czasie staje anwil wstrzymuje produkcję nawozów a kalsbreg
    harnasia dla suwerena.

    https://youtu.be/lD8JW05B0vo?t=2

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 2. Data: 2022-08-28 19:12:57
    Temat: Re: Gazu nie zabraknie
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 28 Aug 2022 18:39:44 +0200, Shrek wrote:
> [...]
    > gazowego również dla innych krajów"
    >
    > W tym samym czasie staje anwil wstrzymuje produkcję nawozów a kalsbreg

    a) "do konca roku" to przeciez nie "teraz",
    b) niezaleznie od mozliwosci dostaw jest kwestia ceny, a ta rosnie .

    PGNiG ponoc "zainwestowal" w jakie norweskie pole gazowe ... to moze
    bedzie mial wysokie zyski..

    J.

  • 3. Data: 2022-08-28 19:34:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.08.2022 o 19:12, J.F pisze:

    > a) "do konca roku" to przeciez nie "teraz",

    NIe ta grupa - miało pójść na pręgierz. Cancel nie działa.

    Przepraszam

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 4. Data: 2022-08-29 10:01:31
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 28.08.2022 o 19:34, Shrek pisze:

    > NIe ta grupa - miało pójść na pręgierz. Cancel nie działa.

    Na pręgierz?
    Uważasz, informację o zapewnieniu dostaw gazu za tak bardzo dotkliwą, że
    musisz ją publicznie napiętnować? Bardzo dziwne. A w dodatku nie
    piszesz, z jakiego powodu chciałbyś tę informację potraktować
    rozżarzonym prętem.

    Mnie wydawało się, że to miało iść raczej na politykę.

    Ja na pręgierz nie zaglądam, bo tam od dłuższego czasu jakieś tępe chuje
    zrobiły sobie ściek polityczny. Chuje na pręgierzu wymieniają sobie
    tylko uwagi polityczne, a na polityce tylko sobie wzajemnie chuje ślą.

    --
    -
    Akarm