  • 1. Data: 2022-08-29 20:50:08
    Temat: Dodatek (grzewczy) dla podmiotów wrażliwych - kościołów
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    "Jeszcze jednym punktem, o który będzie rozszerzone wsparcie rządowe, są
    dodatki na instytucje publiczne, stanowiące tzw. podmioty wrażliwe.

    Będą to szkoły, szpitale, żłobki, a także -- jak zakomunikował Mateusz
    Morawiecki po wtorkowym posiedzeniu rządu -- także kościoły."

    https://www.tokfm.pl/Tokfm/7,103085,28822449,czy-rza
    d-przygotowal-kompleksowe-wsparcie-do-ogrzewania.htm
    l?utm_campaign=amtpc_deale_msn

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 2. Data: 2022-08-30 11:22:52
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 29 Aug 2022 20:50:08 +0200, Mateusz Bogusz wrote:
> [...]
    >
    > https://www.tokfm.pl/Tokfm/7,103085,28822449,czy-rza
    d-przygotowal-kompleksowe-wsparcie-do-ogrzewania.htm

    Jak wszyscy, to wszyscy :-)

    Tylko - kosciol czy plebania?
    plebanowi sie chyba nalezy z innych przepisow, a koscioly ... moze
    wierni popieraja. A wierni to wyborcy :-)

    Kogos przepis pominął?
    Przychodnie, sklepy, bilioteki, restauracje, sale zajec dodatkowych
    dla dzieci - taniec, plastyka, itp.
    Zajecia dla doroslych.

    I tylko ... moze w klubach fitness nie trzeba, niech ludzie sami
    grzeją :-)

    J.

  • 3. Data: 2022-08-30 11:54:15
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 29 Aug 2022 20:50:08 +0200, Mateusz Bogusz napisał(a):

    > Będą to szkoły, szpitale, żłobki, a także -- jak zakomunikował Mateusz
    > Morawiecki po wtorkowym posiedzeniu rządu -- także kościoły.

    Trzeba przyznać, że dobra zmiana dba o swój elektorat, a ten przecie nie
    będzie marzł w kościele, zwłaszcza kiedy kazanie nudne.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 4. Data: 2022-08-31 08:50:00
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 30.08.2022 11:54, Olin wrote:
    > Trzeba przyznać, że dobra zmiana dba o swój elektorat, a ten przecie nie
    > będzie marzł w kościele, zwłaszcza kiedy kazanie nudne.

    Tylko że argumentowali te dodatki i ich wysokość "wzrostem cen na
    rynku". Dlatego na węgiel i pelet 3000zł, a na LPG np. 500zł. Moskwa,
    ustami rządu mówiła że prąd tak nie podrożał i nie będzie na niego wsparcia.

    A np. kościół u mnie ma ogrzewanie na prąd. To skoro nie podrożał
    bardzo, to z jakiego tytułu to wsparcie?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 5. Data: 2022-08-31 10:58:16
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 31 Aug 2022 08:50:00 +0200, Mateusz Bogusz napisał(a):

> [...]
    >
    > A np. kościół u mnie ma ogrzewanie na prąd. To skoro nie podrożał
    > bardzo, to z jakiego tytułu to wsparcie?

    Pani minister była laureatką Olimpiady Wiedzy Religijnej, co wiele
    tłumaczy, nie tylko jeśli chodzi o jej kompetencje, ale również szeroko
    rozumianą busolę moralną.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/