  • 1. Data: 2022-08-31 10:37:46
    Temat: Idzie stare
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    https://www.rmf24.pl/regiony/warszawa/news-8-latka-z
    adzwonila-na-policje-jej-pijana-matka-slaniala-sie-,
    nId,6255282#crp_state=1

    "Policjanci z warszawskiego Ursynowa zatrzymali 40-latkę, która mając
    około 4 promile alkoholu w organizmie opiekowała się 2-letnią i
    8-letnia córką -

    Do zdarzenia doszło w jednym z bloków przy ul. Alternatywy na
    warszawskim Ursynowie. 8-letnia dziewczynka wykazała się zdecydowanie
    większym rozsądkiem niż jej dorośli rodzice. Nie mogła patrzeć, jak
    jej matka, słaniająca się na nogach, trzymała na rękach jej 2-letnią
    siostrę. Bała się, że w każdej chwili może się coś złego przydarzyć
    jej młodszej siostrze, zadzwoniła więc na policję, prosząc
    funkcjonariuszy o pomoc w tej trudnej dla niej sytuacji"

    Rozsadna dziewczynka czy ... jak mu tam bylo ... Pawlik Morozow?

    J.

  • 2. Data: 2022-08-31 11:13:10
    Temat: Re: Idzie stare
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 31 Aug 2022 10:37:46 +0200, J.F napisał(a):

    > Rozsadna dziewczynka czy ... jak mu tam bylo ... Pawlik Morozow?

    Aleś pierdolnął...
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 3. Data: 2022-08-31 11:41:17
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 31 Aug 2022 10:37:46 +0200, J.F napisał(a):

    > Rozsadna dziewczynka czy ... jak mu tam bylo ... Pawlik Morozow?

    Nie każdy ma odwagę i morale Rycha Terleckiego, który obszernie opisał
    współpracę swego ojca z UB i SB.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 4. Data: 2022-08-31 11:54:18
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 31.08.2022 o 10:37, J.F pisze:
    > Rozsadna dziewczynka czy ... jak mu tam bylo ... Pawlik Morozow?

    4 promile, to - moim daniem - te dzieci są mamą musiały opiekować, a nie
    mama nimi.

    --
    Robert Tomasik

  • 5. Data: 2022-08-31 12:42:47
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 31 Aug 2022 11:54:18 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > 4 promile, to - moim daniem - te dzieci są mamą musiały opiekować, a nie
    > mama nimi.

    No i sie zaopiekowały :-)

    Mało to to nie jest, ale jak widac - na nogach stała, choc ledwo.

    J.

  • 6. Data: 2022-08-31 13:04:39
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 31.08.2022 o 12:42, J.F pisze:
    > No i sie zaopiekowały:-)

    Wezwanie pomocy, to też forma zaopiekowania. Mało które dziecko potrafi
    ułożyć w pozycji "bezpiecznej", by się nie zachłysnęła wymiocinami -
    przykładowo.

    > Mało to to nie jest, ale jak widac - na nogach stała, choc ledwo.

    Gdzie widać, że stała?

    --
    Robert Tomasik

  • 7. Data: 2022-08-31 13:27:35
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

> [...]
    > funkcjonariuszy o pomoc w tej trudnej dla niej sytuacji"
    >

    > Rozsadna dziewczynka czy ... jak mu tam bylo ... Pawlik Morozow?

    I bardzo dobrze! Trafi mała do bidula, i tam ją nauczą życia.
    Takie panienki z bidula dobrze się grzmocą, wypróbowane:)

    --
    Wiesiaczek - Z DC.
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 8. Data: 2022-08-31 15:07:49
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 31 Aug 2022 13:27:35 +0200, Wiesiaczek napisał(a):

    adzwonila-na-policje-jej-pijana-matka-slaniala-sie-,
    nId,6255282#crp_state=1

    > I bardzo dobrze! Trafi mała do bidula, i tam ją nauczą życia.
    > Takie panienki z bidula dobrze się grzmocą, wypróbowane:)

    Kolejny przygłup się wypowiedział... Usenet zmienił się w miejski ściek
    z gównem. Pora umierać.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 9. Data: 2022-08-31 16:01:15
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 31 Aug 2022 15:07:49 +0200, Jacek Maciejewski wrote:
    adzwonila-na-policje-jej-pijana-matka-slaniala-sie-,
    nId,6255282#crp_state=1

    > Kolejny przygłup się wypowiedział... Usenet zmienił się w miejski ściek
    > z gównem. Pora umierać.

    No ale tak bedzie.
    Mama pijana, tato pijany, to policjanci co zrobią?

    Odwiozą do "bidula" czy na policyjną izbe dziecka?
    Taka forma aresztu.

    Sad sie w koncu wk* i odbierze/ograniczy prawa rodzicielskie.

    No chyba, ze wczesniej kurator pomoze, albo babcia sie znajdzie.

    J.

  • 10. Data: 2022-09-01 11:16:06
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 31 Aug 2022 13:27:35 +0200, Wiesiaczek napisał(a):

    > Takie panienki z bidula dobrze się grzmocą, wypróbowane:)

    Twoje doświadczenia z Białorusi niezmiennie robią wrażenie.