    From: "Sandra" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: Pełnomocnictwo i alimenty
    Date: Tue, 15 Oct 2002 01:06:04 +0200

    Użytkownik Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych
    Chodziło mi o jego konieczność (a raczej jej brak). Przecież nikt nie ma
    prawa oceniać dlaczego jest udzielane.

    słuchaj to nie jest pełnomocnictwo udzielane przez notariat lub adwokatowi
    bo do tego mają specjlane druki ,które oplacają opl. skarbową i składają do
    akt sprawy ...jest to własnoręcznie napisane np. przez ucznia ,czy studenta
    mozesz go nie uzasadniac a czy zrobisz to w formie takiej jak napisałam czy
    w formie jaką Ty obierzesz to nie będzie to uchybieniem ...

    Sandra