    From: "Konrad" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Pełnomocnictwo i alimenty
    Date: Mon, 14 Oct 2002 22:53:03 +0200

    Witam!

    Czy osoba mająca prawo do pobierania alimentów (pełnoletnia), może mnie
    uczynić swoim pełnomocnikiem, tak abym mógł za nią występować przed
    komornikiem, sądem itp., tak żeby wszystkie moje działania miały skutek
    prawny (tak jakby poczyniła je ta osoba).
    Czy takie pełnomocnictwo musi być potwierdzone notarialnie (jakie koszty)?
    Czy muszę je gdzieś zgłosić, kogoś poinformować?

    Pozdrawiam
    Konrad