1. Data: 2005-04-15 06:15:43
Temat:Pełnomocnictwo - czy musi być potwierdzone notarialnie??
Od:<f...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chodzi o to, żeby podpisać umowę z jednym z operatorów sieci komórkowej, i
podpisywał bym ją za mojego Ojca na podstawie pełnomocnictwa.
Czy w taki układzie to pełnomocnictwo musi być potwierdzone notarialnie?? Czy
wystarczy wydrukowane, z jego odręcznym normalnie używanym podpisem??

2. Data: 2005-04-15 07:01:39
Od:Milamber <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wystarczy wydrukowane, z jego odręcznym normalnie używanym podpisem??

Zgodnie z KC nie musi byc notarialne. Zgodnie z Plusem - tak.
pzdr.
Radek

3. Data: 2005-04-15 07:16:36
Od:<f...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Milamber <m...@w...pl> napisał(a):

> Zgodnie z KC nie musi byc notarialne. Zgodnie z Plusem - tak.
> pzdr.
> Radek

A który art. K.C. dokładnie to opisuje??

4. Data: 2005-04-15 10:39:26
Od:mad <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 15 Apr 2005 07:16:36 +0000 (UTC), <f...@W...gazeta.pl>
wrote:

>Milamber <m...@w...pl> napisał(a):

>A który art. K.C. dokładnie to opisuje??
art 99 kc
to ze taka forma nie jest wymagana kodeksem nie znaczy ze strona nie
moze zawrzec umowy w takiej formie.

nie jestem wariatem jestem samolotem

5. Data: 2005-04-15 12:38:34
Od:<f...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> art 99 kc
> to ze taka forma nie jest wymagana kodeksem nie znaczy ze strona nie
> moze zawrzec umowy w takiej formie.

I niestety wymagają formy notarialnej... I po co komplikują sobie (i nam)
życie....

6. Data: 2005-04-15 19:16:09
Od:Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 Apr 2005 12:38:34 +0000 (UTC), f...@W...gazeta.pl
naskrobał(a):

> I niestety wymagają formy notarialnej... I po co komplikują sobie (i nam)
> życie....

po to żebyś nie dostał rachunku za tel na 500 zł co miesiąc za
pełnomocnictwo którego na oczy nigdy nie widziałeś.

--
United Devices Cancer Research Project
www.grid.org

7. Data: 2005-04-16 13:38:38
Od:"SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:

> I niestety wymagają formy notarialnej... I po co komplikują sobie (i
> nam) życie....

Przynosisz papierek z podpisem ojca. Skad + ma wiedziec, ze ten podpis jest
rzeczywiscie podpisem ojca?
A jesli nie bedzie podpisem ojca, to kto zaplaci za rozmowy wykonane z tego
numeru do czasu az + sie skapnie?

Pozdrawiam
SDD