  • 1. Data: 2005-04-15 06:15:43
    Temat: Pełnomocnictwo - czy musi być potwierdzone notarialnie??
    Od: <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Chodzi o to, żeby podpisać umowę z jednym z operatorów sieci komórkowej, i
    podpisywał bym ją za mojego Ojca na podstawie pełnomocnictwa.
    Czy w taki układzie to pełnomocnictwo musi być potwierdzone notarialnie?? Czy
    wystarczy wydrukowane, z jego odręcznym normalnie używanym podpisem??

  • 2. Data: 2005-04-15 07:01:39
    Od: Milamber <m...@w...pl>

> [...]
    > wystarczy wydrukowane, z jego odręcznym normalnie używanym podpisem??

    Zgodnie z KC nie musi byc notarialne. Zgodnie z Plusem - tak.
    pzdr.
    Radek

  • 3. Data: 2005-04-15 07:16:36
    Od: <f...@W...gazeta.pl>

    Milamber <m...@w...pl> napisał(a):

    > Zgodnie z KC nie musi byc notarialne. Zgodnie z Plusem - tak.
    > pzdr.
    > Radek

    A który art. K.C. dokładnie to opisuje??

  • 4. Data: 2005-04-15 10:39:26
    Od: mad <g...@g...pl>

    On Fri, 15 Apr 2005 07:16:36 +0000 (UTC), <f...@W...gazeta.pl>
    wrote:

    >Milamber <m...@w...pl> napisał(a):

    >A który art. K.C. dokładnie to opisuje??
    art 99 kc
    to ze taka forma nie jest wymagana kodeksem nie znaczy ze strona nie
    moze zawrzec umowy w takiej formie.

    nie jestem wariatem jestem samolotem

  • 5. Data: 2005-04-15 12:38:34
    Od: <f...@W...gazeta.pl>

    > art 99 kc
    > to ze taka forma nie jest wymagana kodeksem nie znaczy ze strona nie
    > moze zawrzec umowy w takiej formie.

    I niestety wymagają formy notarialnej... I po co komplikują sobie (i nam)
    życie....

  • 6. Data: 2005-04-15 19:16:09
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Fri, 15 Apr 2005 12:38:34 +0000 (UTC), f...@W...gazeta.pl
    naskrobał(a):

    > I niestety wymagają formy notarialnej... I po co komplikują sobie (i nam)
    > życie....

    po to żebyś nie dostał rachunku za tel na 500 zł co miesiąc za
    pełnomocnictwo którego na oczy nigdy nie widziałeś.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 7. Data: 2005-04-16 13:38:38
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik wrote:

    > I niestety wymagają formy notarialnej... I po co komplikują sobie (i
    > nam) życie....

    Przynosisz papierek z podpisem ojca. Skad + ma wiedziec, ze ten podpis jest
    rzeczywiscie podpisem ojca?
    A jesli nie bedzie podpisem ojca, to kto zaplaci za rozmowy wykonane z tego
    numeru do czasu az + sie skapnie?

    Pozdrawiam
    SDD