  • 1. Data: 2005-04-14 23:49:52
    Temat: Adwokat rodzinny - Warszawa
    Od: "Pajulka" <j...@w...pl>

    Witam,

    Potrzebuje od Szanownych grupowiczow pomocy.
    Chodzi mi o to, czy ktos z Was zna godnego polecenia adwokata (kancelarie
    adwokacka) w Warszawie, ktora ze zrozumieniem podejdzie do moich problemow
    rodzinnych...
    Moja sytuacja jest nie do pozazdroszczenia- nie bede jej opisywala, ale...
    Chcialabym, aby ktos z Was, ktory mial problemy ze wspolmalzonkiem polecil
    mi kogos, kto nie tylko udzieli mi ogolnej porady prawnej, ale podpowie jak
    mam reagowac poprawnie na konkretne zachowania mego meza...Slowem- odniosl
    sie do konkretnych faktow, pomogl....A nie teoretyzowal przedstawiajac
    ogolna wykladnie prawna.
    Powiem, ze szukalam takiej osoby wsrod znajomych-polecili mi dwa namiary,
    ale czuje sie mocno zniesmaczona tymi wizytami. Obydwie byly ogolnikowe,
    odpowiedzi na pytania nie zadowolily mnie.

    Nie ukrywam, ze mysle o rozwodzie lub separacji z mezem- chcialabym
    powierzyc komus swoje problemy, moze ktos z Was przezyl ten dramat i znalazl
    taka spersonalizowana pomoc prawna.
    Bardzo licze na Was- wiem, ze musza byc tacy prawnicy i moze ktos podzieli
    sie kontaktem...
    Odpowiedz moze byc na priva lub grupe- nie istotne..

    Nieco zrozpaczona,
    Julka