  • 1. Data: 2005-04-14 22:07:05
    Temat: Prawnik-Poznań
    Od: "Jacek" <j...@w...pl>

    Mój znajomy z Poznania potrzebuje dobrą prawniczkę lub prawnika do sprawy
    rozwodowej,
    niestety obecna pomoc prawna jest okropną bałaganiarą.

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 2. Data: 2005-04-14 22:44:22
    Temat: Re: Prawnik-Poznań
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Jacek napisał(a) :
    > Mój znajomy z Poznania potrzebuje dobrą prawniczkę lub prawnika do sprawy
    > rozwodowej,
    > niestety obecna pomoc prawna jest okropną bałaganiarą.

    Karolcia jest bałaganiarą?? :-P
    W zasadzie nie powinno to dziwić;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x58E0356F
    Reklama: Internet Explorer służy do przeglądania zawartości
    Internetu z Twojego komputera i vice-versa.

  • 3. Data: 2005-04-15 19:12:12
    Od: "Jacek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:d3mro5$fvo$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam

    Cóż myślałem że mi jakoś pomożecie pomóc mojemu przyjacielowi.

    Jacek