  • 1. Data: 2005-04-15 02:49:52
    Temat: jak podzielic dzialke
    Od: adam158 <a...@o...pl>

    po 3 latach postepowania spadkowego :)zakonczylismy go nawet juz
    uzyskalismy wpis do kw.dzaialka ma 72a jest budowlana 3 osoby
    maja wpisane do kw po1/4 czyli po18 a kazdy natomiast ostatnia1/4
    jestwpisana w odp ulamkowych czesciach na 8 osob
    co mam dalej zrobic aby fizycznie na gruncie wydzielic swoja czesc
    z gory dzieki za porady
    ach jeszcze zapomnialbym jedna z tych 8 osob ktoe
    maja te szczatkowe czesci jest w stanach i napewno sie tu nie pojawi
    jak to rozwizac
    adam

  • 2. Data: 2005-04-15 13:06:36
    Temat: Re: jak podzielic dzialke
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "adam158" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    Najprościej by było, gdybyście sami doszli do porozumienia z tym
    podziałem. Osoba z USA powinna kogoś upoważnić (nie spadkobiercę!)
    notarialnie. Wówczas wołacie geodetę, dzielicie i z tym wszystkim
    idziecie do notariusza.

    Jeśli nie będzie możliwe uzyskanie zgody co do sposobu podziału, to
    wówczas zostanie pozew do sądu. Ale to strasznie skomplikowane.
    Zwłaszcza będzie problem z osobą mieszkającą w USA, której trzeba będzie
    ustanawiać chyba kuratora.