  • 1. Data: 2007-03-09 07:44:45
    Temat: Paszport
    Od: "JarY" <j...@p...onet.pl>

    Witam
    Wiem ze to jest zla grupa ale nie wiem gdzie sie zapytac,a wiec mianowicie.
    Mam pytanie ile kosztuje paszport? Czy sa jakies znizki dla mlodziezy
    uczacej sie i ile sie na niego czeka.
    Z gory bardzo dziekuje za odpowiedz i nie krzyczcie na mnie:)

  • 2. Data: 2007-03-09 09:09:57
    Temat: Re: Paszport
    Od: "Marcin J. Kowalczyk" <m...@u...inds.pl>

    JarY napisał(a):
> [...]
    > uczacej sie i ile sie na niego czeka.
    > Z gory bardzo dziekuje za odpowiedz i nie krzyczcie na mnie:)

    google wylaczyli?

  • 3. Data: 2007-03-09 09:16:24
    Od: "Zbyszek ZiPi" <zipast(Wytnij)@gazeta.pl>

    Użytkownik "JarY" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Mam pytanie ile kosztuje paszport? Czy sa jakies znizki dla mlodziezy
    > uczacej sie i ile sie na niego czeka.
    > Z gory bardzo dziekuje za odpowiedz i nie krzyczcie na mnie:)

    http://www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopol
    sce/root_UW/podmiotowe/Ogloszenia/Ogloszenia+Rozne/2
    006/epaszport.htm

  • 4. Data: 2007-03-09 10:05:51
    Od: "JS" <a...@p...onet.pl>

    > http://www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopol
    sce/root_UW/podmiotowe/Ogloszenia/Ogloszenia+Rozne/2
    006/epaszport.htm
    A jak sie ucze to mam jakąś zniżke? Bo tam nie widze

  • 5. Data: 2007-03-09 22:30:05
    Od: "Zbyszek ZiPi" <zipast(Wytnij)@gazeta.pl>

    Użytkownik "JS" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    http://www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopol
    sce/root_UW/podmiotowe/Ogloszenia/Ogloszenia+Rozne/2
    006/epaszport.htm
    > A jak sie ucze to mam jakąś zniżke? Bo tam nie widze

    Ulgowa opłata za wydanie paszportu (w wysokości 50% pełnej opłaty)
    przysługuje (po udokumentowaniu):
    a.. emerytom, rencistom, osobom niepełnosprawnym a także współmałżonkom
    tych osób pozostającym na ich wyłącznym utrzymaniu,
    b.. uczniom i studentom. W razie zbiegu tytułów uprawniających do ulgi w
    opłacie za wydanie paszportu przysługuje tylko jedna ulga w opłacie.