  • 1. Data: 2007-03-08 20:04:58
    Temat: nagrody dla stałych klientów - jak wyegzekwować
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    Witam.
    Najpierw opisze o co chodzi
    stacja paliw dała mi kartę. zbieram na nią punkty za tankowanie. mam ich na
    tyle, że chcę zamówić nagrodę.
    Na stronie internetowej jest informacja że towar można zamówić na stacji ale
    jest też wzmianka że jest ponad 200 sztuk.

    Na stacji zamówić się nie da bo twierdzą że tego towaru nie ma
    Dwa dni nie udało mi się dodzwonić do biura obsługi
    Na e-mail wysłany ponad tydzień temu z zapytaniem nie dostałem odpowiedzi.

    Czy jest jakieś prawo umożliwające mi wyegzekwowanie nagrody?- Chodzi mi
    głównie o to że nawet jak się pewnie dodzwonię to usłyszę że nie ma. Ale ja
    widze na www że jest. Mam wydruk.

    Czy da się coś z tym zrobić? Może jakimś mądrym paragrafem postraszyć kogoś
    na początek przez telefon?

    --
    PawełJ

  • 2. Data: 2007-03-08 21:12:15
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 8 Mar 2007 21:04:58 +0100, pawelj napisał(a):

    > Czy da się coś z tym zrobić? Może jakimś mądrym paragrafem postraszyć kogoś
    > na początek przez telefon?

    Nie.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2007-03-08 21:30:46
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    > Nie.
    Dość mało mi to mówi.
    Tzn nie chciałbym wierzyć na słowo.

    Bo ja to widzę tak, że ta firma oferuje mi jakiś towar. Sposobem zapłaty ma
    być wierność tej firmie. Na stronie umieszczają informację że mogę coś
    kupić. A okazuje się że nie chcą mi tego sprzedać.
    A co w przypadku, jeżeli ja tankowałem tylko po to na tej stacji żeby
    uzbierać na to coś? Uzbierałem. W ofercie jest a nie chcą mnie nagrodzić
    Czy z takim oszustwem nic się nie da zrobić?

    PawełJ

  • 4. Data: 2007-03-08 23:27:12
    Od: "p09v" <p...@o...pl>

    Użytkownik "pawelj" napisał
    > Bo ja to widzę tak, że ta firma oferuje mi jakiś towar. Sposobem zapłaty
    > ma być wierność tej firmie.

    Konstytucja zakazuje poddaństwa.

    --
    p09v

  • 5. Data: 2007-03-09 00:35:37
    Od: Jasek' <j...@p...onet.pl>

    pawelj wrote:

    > Bo ja to widzę tak, że ta firma oferuje mi jakiś towar.Sposobem zapłaty ma
    > być wierność tej firmie.

    Nie pomylilo Ci sie cos?

    Poczytaj w ich regulaminie. Na 100% jest zapis, ze "dobr" maja skonczona
    ilosc.

    > A co w przypadku, jeżeli ja tankowałem tylko po to na tej stacji żeby
    > uzbierać na to coś? Uzbierałem. W ofercie jest a nie chcą mnie nagrodzić

    Wydruk ze strony nie jest zadnym dowodem, bo za 30 stan magazynowy mogl
    sie zmienic, a za tym strona sie zmieni.

    > Czy z takim oszustwem nic się nie da zrobić?

    Ja tu nie widze oszustwa. Ale zaczalbym od regulaminu, na ktory sie
    oczywiscie zgodziles.

    Z trzeciej zas strony, ta lampka do roweru ma wartosc 8 PLN :).

    Jacek

  • 6. Data: 2007-03-10 17:31:40
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    Uzytkownik "Jasek'" <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > Nie pomylilo Ci sie cos?
    A pomylilo pomylilo.Dwa slowa mi wcielo

    > Poczytaj w ich regulaminie. Na 100% jest zapis, ze "dobr" maja skonczona
    > ilosc.
    Wlasnie o to mi chodzi.Na stronie jest informacja ze towar jest na
    stanie.Ale akurat ten towar zamawia sie tylko na stacji.
    Jade na stacje. Mówia ze nie ma.Wracam do domu - sprawdzam. Na stronie nadal
    ponad 200 sztuk. Jade na stacje na drugi dzien. Oni mówia ze nie ma.
    Sprawdzam w necie. Nadal tyle co bylo. Czyli jest.

    > Wydruk ze strony nie jest zadnym dowodem, bo za 30 stan magazynowy mogl
    > sie zmienic, a za tym strona sie zmieni.

    > Ja tu nie widze oszustwa. Ale zaczalbym od regulaminu, na ktory sie
    > oczywiscie zgodziles.
    Nawet go próbuje znalezc tyle ze jakies problemy z tym mam :)

    > Z trzeciej zas strony, ta lampka do roweru ma wartosc 8 PLN :).
    Nie o lampke chodzi ale to nie istotne. Chodzi o to ze kupujac na tej stacji
    tak czy siak place za te potencjalne nagrody
    A kiedy juz ja chce to mi dac nie chca.

    > Jacek

    pozdrawiam

    PawelJ

  • 7. Data: 2007-03-10 22:00:18
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 10 Mar 2007 18:31:40 +0100, pawelj napisał(a):

    (...)
    > Sprawdzam w necie. Nadal tyle co bylo. Czyli jest.

    A skad wiesz czy na stronie są przedstawione aktualne stany magazynowe?

    > Nie o lampke chodzi ale to nie istotne. Chodzi o to ze kupujac na tej stacji
    > tak czy siak place za te potencjalne nagrody
    > A kiedy juz ja chce to mi dac nie chca.

    Przecież udział w programie jest dobrowolny i zaakceptowałeś regulamin,
    prawda? A tam prawdopodobnie, oprócz wzmianki o ograniczonej ilości, przy
    akapicie o odbieraniu nagród jest "konsument może otrzymać", zamiast
    "konsument bezwarunkowo otrzyma", prawda?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 8. Data: 2007-03-10 22:27:32
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    > Dnia Sat, 10 Mar 2007 18:31:40 +0100, pawelj napisał(a):
    >
    > (...)
    >
    > A skad wiesz czy na stronie są przedstawione aktualne stany magazynowe?
    Z informacji na stacji oraz z automatu telefonicznego "informujemy, że
    dostępność nagród można sprawdzić na stronie..."

    > Przecież udział w programie jest dobrowolny i zaakceptowałeś regulamin,
    > prawda?
    Oczywiście.
    >A tam prawdopodobnie, oprócz wzmianki o ograniczonej ilości, przy
    > akapicie o odbieraniu nagród jest "konsument może otrzymać", zamiast
    > "konsument bezwarunkowo otrzyma", prawda?
    Tak, masz rację. Pisze, że zastrzegają sobie wydanie nagrody podobnej do tej
    zamówionej oraz o podobnych parametrach w chwili gdy zamawianej już nie ma.
    Pisze również że jeżeli na stacji zamówię nagrodę której już nie ma to po
    zabraniu punktów oni te punkty oddadzą. Niby logiczne
    Ale nie pisze, że nie będzie się dało zamówić nagrody, która na stronie
    podana jest jako dostępna.
    Wychodzi na to że "nie bo nie"
    Tzn. zdaję sobie sprawę, że strona może nie odświeżać stanów na bierząco, że
    może być jakiś błąd na stronie (nawet dopuszczam możliwość że akurat tylko
    przy tej nagrodzie), tyle że totalnie wkurza mnie olewanie klienta. Bo niby
    jest super ładnie pięknie ale jak się chce coś dowiedzieć to obsługa stacji
    nie jest od tego, na e-maile nie odpowiadają, a nr kontaktowy podany w
    regulaminie to zwykły automat, gdzie pod zerem ma być żywy człowiek ale go
    nie ma.
    Pal licho nagrode, wartą ok 130 zł.
    Ale dlaczego mam się zgadzać na to żeby ktoś mnie olewał. w ciągu dwóch lat
    zostawiłem na tej stacji ponad 25 tys zł. Dla mnie to dużo. Dlatego
    chciałbym dostać coś co mi się należy wg tych wszystkich regulaminów które
    przeczytałem.

    --
    PawełJ

  • 9. Data: 2007-03-11 08:06:56
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik pawelj napisał:

    ...ciach

    widzisz, prawnie to za bardzo nie masz jak ich podejsc, ani za bardzo
    nie ma to sensu (wartosc przedmiotu sporu). dla stacji jest to raczej
    sprawa prestiżu, żeby klient był zadowolony. ostatnio głośno było w
    mediach o podobnej do Twojej sytuacji - po ukazaniu się w gazecie
    artykułu o tym, że nie chcą wydawać (bodajże w BP) nagród, sami się
    skontaktowali z "poszkodowanymi" i wydali nagrody, przeprosili
    zainteresowanych.

    ps co to za stacja?

  • 10. Data: 2007-03-11 21:10:35
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    > ps co to za stacja?
    A w sumie to mogłem napisać od razu :)
    Shell.

    Na wszelki wypadek jak mi się jutro nie uda zamówić to stracą "prestiż" w
    moich oczach i przestanę tam tankować.
    Pewnie się tym za bardzo nie przejmą...

    --
    PawełJ