  • 1. Data: 2005-01-12 16:32:04
    Temat: Papiez zrobil SLD w ciula !
    Od: He(R)Sk <silk@.poczta.onet.pl>

    Papiez nie przyjedzie do Polski w czerwcu kiedy
    SLD "zaplanowal" wybory ... Oleksy prostuje ;O)

    HeSk

    * My personal opinions are just mine.

  • 2. Data: 2005-01-12 16:42:13
    Temat: Re: Papiez zrobil SLD w ciula !
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "HeÂŽSk" <silk@.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    >Papiez nie przyjedzie do Polski w czerwcu kiedy
    >SLD "zaplanowal" wybory ... Oleksy prostuje ;O)

    Co to ma wspólnego z tematyką grupy. I skoro już poruszasz ten temat, to
    Papież nigdy nie twierdził, ze akurat wówczas przyjedzie. To raczej
    dziennikarze zrobili sobie z tego taką małą sensację. Nie wiem z czego im to
    wyszło.

  • 3. Data: 2005-01-12 17:39:43
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    > Użytkownik "HeRSk" <silk@.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Papiez nie przyjedzie do Polski w czerwcu kiedy
    > SLD "zaplanowal" wybory ... Oleksy prostuje ;O)

    A co oni jeszcze mają do planowania w Polsce po tym co nam zrobili?
    Nie udał się numerek z wrabianiem.
    Mają paszporty, to niech wyjadą bo mogą nie zdążyć.
    Dobra rada.
    Podobno oni też radzili księdzu Jerzemu Popiełuszce, żeby wycofał się z
    Polityki zanim go zabili.

  • 4. Data: 2005-01-12 21:03:37
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

> [...]
    > Papież nigdy nie twierdził, ze akurat wówczas przyjedzie. To raczej
    > dziennikarze zrobili sobie z tego taką małą sensację. Nie wiem z czego im

    Z pana głowy?

  • 5. Data: 2005-01-13 21:55:59
    Od: He(R)Sk <silk@.poczta.onet.pl>

    On Wed, 12 Jan 2005 17:42:13 +0100, "Robert Tomasik"
    <r...@g...pl> wrote:

    > Co to ma wspólnego z tematyką grupy. [...]

    przepraszam, mialo isc na *.polityka.