  • 1. Data: 2005-01-12 14:58:02
    Temat: odmówiono wydania dowodu reklamacji - słusznie?
    Od: kukua<r...@w...pl>

    reklamowałam buty. przy oddawaniu ich do reklamacji otrzymałam
    druk reklamacyjny formatu A4 na podstawie którego miałam odebrać
    buty, a wzięto ode mnie rachunek za nie. Na druku był opis czego
    reklamacja dotyczyła i co zrobił w tej sprawie producent.
    gdy odbierałam buty oddałam ten druk, otrzymałam spowrotem
    rachunek. nie dostałąm żadnego dowodu ze buty były reklamowane.
    sprzedawca twierdził ze wprawdzie sa trzy kopie druku dot. reklamacji
    ale jedna jest dla producenta a dwie dla sklepu.

    buty rozklejaja sie znowu w tym samym miejscu i nie mam dowodu na
    to ze juz były niedawno reklamowane z powodu tej samej wady.

    podobno gdy towar jest tzry razy reklamowany z tego samego powodu
    mozna żądać zwrotu pieniedzy, czy to prawda?
    ja nie mam dowodu pierwszej reklamacji i prawdopodobie odmówia mi
    wydania dowodu drugiej. sprzedawca stwierdził ze oni to mają wszystko
    udokumentowane i jeśli zajdzie taka potrzeba, to mi dowód wydadzą.
    czyli gdy trzeci raz buty sie rozkleją :|

    jakos jest to dla mnie podejrzane... czy nie miałam prawa otrzymać
    dowodu ze miała miejsce juz reklamacja butów?

    bo nawet jesli rozkleją sie tysiąc razy nie bede mogła rościc swoich
    praw gdyz nie mam żadnego dowodu reklamacji, sklep moze zawsze
    przeciez odmowic wydania takiego dowodu póxniej...
    czy mam podstawy aby sie niepokoic?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-01-12 17:34:34
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Wed, 12 Jan 2005 14:58:02 +0000 (UTC), kukua naskrobał(a):

    > czy mam podstawy aby sie niepokoic?

    poczytaj archiwum grupy a się dowiesz

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 3. Data: 2005-01-12 18:20:11
    Od: kukua<r...@w...pl>

    te kilkadziesiąt stron? :P
    no dobra, nie pozostaje mi nic innego, dzieki :)

    -> http://usenet.pomocprawna.info