  • 1. Data: 2005-01-12 16:02:52
    Temat: Dwujezyczna umowa na wykonanie usługi
    Od: "Krzysztof Jerzy" <k...@p...onet.pl>

    Mam zleceniodawce, który na wykonaną przeze mnie usługe chce podpisać umowę
    dwujęzyczną (umowa o dzieło). Firma jest filią firmy zagranicznej
    zarejestrowaną w polsce jako Sp. z o.o.
    W projekcie umowy postanowiono, ze zostanie ona sporządzona w dwóch
    jednobrzmiących wersjach, jedna w jezyku polskim druga angielskim, po jednej
    dla każdej ze stron.
    Jakie warunki powinny być spełnione, aby taka umowa była ważna a w
    szczególnosci czy tłumaczenie powinno być potwierdzone przez tłumacza.
    Dodam, ze punktem wyjścia była wersja angielska.

    Z góry dziekuje za odpowiedz i wzgledne sugestie
    Pozdrawiam
    Krzysztof,

  • 2. Data: 2005-01-15 20:44:52
    Temat: Re: Dwujezyczna umowa na wykonanie usługi
    Od: Wiesław <v...@g...pl>

    Dnia 12 Jan 2005 17:02:52 +0100, Krzysztof Jerzy napisał(a):

> [...]
    > Dodam, ze punktem wyjścia była wersja angielska.
    >
    > Z góry dziekuje za odpowiedz i wzgledne sugestie

    Wydaje mi sie ze przede wszystkim kazda ze stron powinna dostac podpisane
    przez druga strone obie wersje jezykowe. Pewnie ze lepiej jak tlumacz
    bedzie przysiegly, ale bez tego nikt wam przeciez nie zabroni podpisania
    umowy. W tresci umowy zastrzegl bym oczywiscie, ze jest w dwoch wersjach
    jezykowych stanowiacych "komplet", zeby sie nie okazalo, ze podpisaliscie
    wlasciwie dwie umowy.