    From: m...@t...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: PZU
    Date: 13 Nov 2006 17:08:36 -0800

    Witam serdecznie, pisze azeby sie doradzic...

    W czerwcu tego roku, na skutek zlej instalacji wodociagowej zalana
    zostala moja posesja, a dokladniej rzecz biorac moj skromny pokoik w
    'piwnicy' w skutek czego do kosza nadaje sie server, i 2 komputery, nie
    liczac juz wymiany kafelek, mebli etc.
    W tej sprawie do WPiK zostalo wyslane pismo, zlekcewarzon je, na
    kolejne WPiK wyslalo obscenicznie skandalizujaca odpowiedz na skutek
    czego pisemnie zwrocilem sie do Urzedu Miasta, ktore wylozylo pieniadze
    i jest jednoczesnie wlascicielem kanalizacji. kilka dni pozniej
    przyszla komisja z UM, sprawdzila instalacje, jednoznacznie stwierdzono
    blad, odebralo to WPiK, ktore dostalo pismo iz maja usunac szkody jak
    rowniez przebudowac na wlasny koszt kanalizacje, badz zabezpieczyc ja
    [zalane zostaly 4inne posesje].

    Minal moze miesiac jak sprawa trafila do PZU- likwidacja szkod, robili
    zdjecia etc, w sumie byli 3 razy w przeciagu 2miesiecy. Do dzis nie
    dostalem zadnej informacji, zadzwonilem proszono azebym sie
    skontaktowal w tej sprawie z rejonowka tj PZU Katowice, tam facet ktory
    zajmuje sie ta sprawa ma urlop!

    Od 4 miesiecy sprawa lezy w PZU, doradzcie mi grupowicze... co mam z
    tym fantem zrobic? babka ktora tlumaczyla mi ze facet ma urlop, mowila
    ze sprawa w katowicach lezy od 2tyg wiec maja jeszcze czas [na necie
    wyczytalem ze 30dni ma ubezpieczalnia]. Nie wiem czy dzwonic [jutro
    mija 30dzien] czy wyslac odpowiednie pismo oczywiscie poleconym, czy...
    nie wiem jak sie tym zajac... jest to prawda iz maja 30dni? tyle ze w
    sumie w PZU sprawa jest od 4miesiecy...

    z gory thx za pomoc