  • 1. Data: 2002-01-15 08:50:05
    Temat: PYTANIE: Sprzedaz grafiki znalezionej na stronach WWW
    Od: "Michal" <s...@v...pl>

    Czy moge sprzedawac nagrana na plytach CD grafike. Chodzi o zdjecia *jpg,
    erotyka itp... Czy jest ustawa prawda ktora okresla mozliwosc odsprzedazy i
    archiwizacji tego typu danych.

    MIchal

  • 2. Data: 2002-01-15 10:12:02
    Od: "Michal" <s...@v...pl>

    Chodzi o grafike sciagnieta z roznych serwisow internetowych.

    Michal

  • 3. Data: 2002-01-15 10:37:03
    Od: "Ako" <a...@i...pl>

    Użytkownik "Michal" <s...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Czy moge sprzedawac nagrana na plytach CD grafike. Chodzi o zdjecia *jpg,
    > erotyka itp... Czy jest ustawa prawda ktora okresla mozliwosc odsprzedazy
    > archiwizacji tego typu danych.

    A masz do tych zdjęć prawa autorskie?

    Ako

  • 4. Data: 2002-01-15 12:14:15
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Tue, 15 Jan 2002, Michal wrote:

    > Czy moge sprzedawac nagrana na plytach CD grafike. Chodzi o zdjecia *jpg,

    Nie, nie możesz.

    > erotyka itp... Czy jest ustawa prawda ktora okresla mozliwosc odsprzedazy i
    > archiwizacji tego typu danych.

    Prawo autorskie.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    Tłumaczenia, usługi biurowe, consulting

  • 5. Data: 2002-01-15 17:52:21
    Od: <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > erotyka itp...  Czy jest ustawa prawda ktora okresla mozliwosc odsprzedazy i

    Jak uczy życie, prawo jest dla małych , głupich i biednych.

    Nie pekaj. M

  • 6. Data: 2002-01-15 18:30:15
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On 15 Jan 2002 s...@p...onet.pl wrote:

    Stary Roku, co ty jeszcze tu robisz?

    > Jak uczy życie, prawo jest dla małych , głupich i biednych.

    Sugerujesz więc przedpiscy, że jeśli nie uważa się za w/w (zwłaszcza
    głupiego), powinien prawo złamać?

  • 7. Data: 2002-01-15 21:23:40
    Od: <s...@p...onet.pl>

    > On 15 Jan 2002 s...@p...onet.pl wrote:
    >
    > Stary Roku, co ty jeszcze tu robisz?

    > Sugerujesz więc przedpiscy, że jeśli nie uważa się za w/w (zwłaszcza
    > głupiego), powinien prawo złamać?

    Ja piszę jak jest. A jest tak jak piszę. Im większe interesy tym większa
    pogarda dla prawa. A ponieważ robię małe interesy więc ... ? Ilu z Was
    choćby przejeżdżając samochodem 100 km ile razy złamie prawo ( przepisy )?
    Prawo jest dla prawników , prokuratorów i sędziów. Oni są jak mysliwi (
    czasami jednoczesnie sami w pogardzie mają prawo ) , my jak zające. Takie
    jest życie.

    Pozdrawiam. M