  • 11. Data: 2004-12-22 07:57:24
    Temat: Re: PRAWO AUTORSKIE
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Wojtek Szweicer wrote:

    > Hm, masz rację.
    > Natomiast prawdopodobnie Autor Wątku nie ma autorskich praw
    > majątkowych do tego budynku, bo pewnie go budował w ramach stosunku
    > pracy. w.

    Tylko co mają prawa autorskie do budynku do praw autorskich do zdjęć
    budynku?

  • 12. Data: 2004-12-22 15:30:34
    Od: "Grzesiek Sienkiewicz" <g...@i...pl>

    Przykład:
    W budynku wykonywana jest instalacja elektryczna przez firmę, w której
    pracuję. Robię zdjęcia budynku i chcę je zamieścić, jako portfolio na
    stronie internetowej, w folderze, itp.
    Czyją zgodę muszę mieć na publikowanie tych zdjęć? Administratora budynku,
    właściciela, projektanta?
    Czasem trudno stwierdzić, kto jest właścicielem;)

  • 13. Data: 2004-12-22 15:55:24
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    On 2004-12-22 08:57 :

    >Tylko co mają prawa autorskie do budynku do praw autorskich do zdjęć
    >budynku?

    Nic, przyznałem się do swojej pomyłki.
    w.

  • 14. Data: 2004-12-22 18:31:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Grzesiek Sienkiewicz" <g...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:cqc3md$imu$1@news.onet.pl...

    Właścicielem praw autorskich do zdjęcia jest jego autor. Autorstwo obiektów
    umieszczonych na tym zdjęciu nic tu nie ma do rzeczy.