  • 1. Data: 2002-10-23 10:07:54
    Temat: Re: POSZUKUJĘ........
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl>

    Użytkownik "student" <s...@i...pw.edu.pl> napisał w wiadomości

    > POSZUKUJĘ FIRMY POSREDNICZE WYKONUJźCE SPRZEDAŻ MIESZKAŃ NA ZLECENIE
    > INWESTORA.
    > SERDECZNIE DZIĘKUJĘ Z GÓRY ZA UDZIELONE INFORMACJE

    Udziel nam jeszcze informacji skarbie, co Ty studiujesz? Na pewno nie
    filologie polską - poniewaz jestem z gruntu dobrą dziewczynką udzielę Ci
    bezpłatnej porady językowej
    Jesli miałaś na myśli jedną firmę to powinno brzmiec "Poszukuję firmy
    pośredniczeJ wykonująceJ...." lub w l.mn "Poszukuję firm pośredniczych
    wykonujących..." Abstrahując od tego, ze nazwa "firma pośrednicza" brzmi
    troszkę kulawo lepiej byłoby "firma pośrednicząca" ale tu, sie nie będę
    specjalnie czepiac, bo w temacie byznesowej nowomowy nie jestem na bieżaco.

    O takim drobiazgu, jak pisanie capslockami jako przejawie kompletnego
    buractwa, wspominać chyba nie musze?:-)))))

    HaNkA MeRyToRyCzNa

  • 2. Data: 2002-10-23 10:19:58
    Temat: POSZUKUJĘ........
    Od: "student" <s...@i...pw.edu.pl>

    POSZUKUJĘ FIRMY POSREDNICZE WYKONUJźCE SPRZEDAŻ MIESZKAŃ NA ZLECENIE
    INWESTORA.
    SERDECZNIE DZIĘKUJĘ Z GÓRY ZA UDZIELONE INFORMACJE
    ANKA

  • 3. Data: 2002-10-23 12:27:18
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl>

    Użytkownik "student" <s...@i...pw.edu.pl> napisał w wiadomości

    > Za naukę dziękuje, niech Ci Bóg w dzieciach wynagrodzi

    Wlaśnie jest w trakcie nagradzania - odbiór nagrody przewidziany na
    marzec:-))

    > że w Polsce są także obcokrajowcy,
    > którzy raz lepiej, raz gorzej używają języka polskiego.

    Ale jak widać Ty się do nich nie zaliczasz. A może zaliczasz i nagle w
    sposób cudowny zacząłes władać jezykiem polskim w sposób poprawny?:-)))

    > A za capslocki ( TO TAKIE CZYSTOPOLSKIE SŁOWO- HAHAHAHAHAHA),

    Ja nie kwestionowałam używania przez Ciebie słów pochodzenia obcego, więc
    nie wiem na czym w tym wypadku polegać miała ironia. Poza tym, widzę, że
    uporczywie wracasz do duzych liter. Niektórzy są odporni na wiedzę :-)))) Na
    marginesie słowo "cha" w znaczeniu śmiechu raczej pisze się przez "ch", w
    odróznieniu od "ha" w znaczeniu "no, jednak". np "Cha cha ale to śmieszne"
    ale "Ha, mam Cię"

    > ale zrozumiane,

    Jesteś pewien?:-)))

    > Miłego dnia

    Wzajemnie:-))

    HaNkA

  • 4. Data: 2002-10-23 12:30:52
    Od: "student" <s...@i...pw.edu.pl>

    Wow ale mi się oberwało....
    Przykro mi za nieudolne używanie języka polskiego, a jeszcze bardziej mi
    przykro, że tak naprawdę to zamiast mnie to moja koleżanka dostaje litanie,
    bo była tak miła i użyczyła mi swojego konta
    Za naukę dziękuje, niech Ci Bóg w dzieciach wynagrodzi i bądź dalej dobrą
    dziewczynką
    a tak przy okazji........... szkoda, że ta dobra dziewczynka do swojego
    móżdżka nie dopuszcza takiej możliwości, że w Polsce są także obcokrajowcy,
    którzy raz lepiej, raz gorzej używają języka polskiego.
    A za capslocki ( TO TAKIE CZYSTOPOLSKIE SŁOWO- HAHAHAHAHAHA), czyli duże
    literki przepraszam, przyznaję się do błędu.
    Ha, poprawnie niepoprawnie napisane ale zrozumiane, a o to mi chodziło
    Miłego dnia
    anka

  • 5. Data: 2002-10-23 13:12:13
    Od: "student" <s...@i...pw.edu.pl>

    > Wlaśnie jest w trakcie nagradzania - odbiór nagrody przewidziany na
    > marzec:-))

    A to GRATUKUJĘ i życzę pomyślnego "odbioru"

    > Ale jak widać Ty się do nich nie zaliczasz. A może zaliczasz i nagle w
    > sposób cudowny zacząłes władać jezykiem polskim w sposób poprawny?:-)))

    Za długo by tu tłumaczyć.......... i nie mam zamiaru bo to nic nie zmieni.

    > Ja nie kwestionowałam używania przez Ciebie słów pochodzenia obcego, więc
    > nie wiem na czym w tym wypadku polegać miała ironia. Poza tym, widzę, że
    > uporczywie wracasz do duzych liter.

    Ty może się nie czepiałaś ale ja się czepiam bo po co używać obcobrzmiących
    słów jak się ma polskie. Zanim zwrócisz komuś uwagę to najpierw zastanów się
    czy sama do końca jesteś w porząku.

    > Jesteś pewien?:-)))

    Tak jestem, bo są tacy którzy zamiast nauki prawić pomagają i jak już było
    wspomnine wcześniej mają wyrozumienie dla kulawości języka

    Mając wzgląd na zdrowie "nagrody" pragnę zakończyć dyskusję.

    Dziękuje

  • 6. Data: 2002-10-24 05:03:51
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "student" <s...@i...pw.edu.pl> napisał w wiadomości

    Toście sobie o prawie pogadali.ŚMIECIARZE!!!

    Leszek

  • 7. Data: 2002-10-24 09:12:59
    Od: "Depilator" <m...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "student" <s...@i...pw.edu.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Toście sobie o prawie pogadali.ŚMIECIARZE!!!

    Śmieciarki, Panie Leszku, smieciarki. Taki auta, duże, pomarańczowe ;).

    Depi.