    From: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: POSZUKUJĘ........
    Date: Wed, 23 Oct 2002 14:27:18 +0200

    Użytkownik "student" <s...@i...pw.edu.pl> napisał w wiadomości

    > Za naukę dziękuje, niech Ci Bóg w dzieciach wynagrodzi

    Wlaśnie jest w trakcie nagradzania - odbiór nagrody przewidziany na
    marzec:-))

    > że w Polsce są także obcokrajowcy,
    > którzy raz lepiej, raz gorzej używają języka polskiego.

    Ale jak widać Ty się do nich nie zaliczasz. A może zaliczasz i nagle w
    sposób cudowny zacząłes władać jezykiem polskim w sposób poprawny?:-)))

    > A za capslocki ( TO TAKIE CZYSTOPOLSKIE SŁOWO- HAHAHAHAHAHA),

    Ja nie kwestionowałam używania przez Ciebie słów pochodzenia obcego, więc
    nie wiem na czym w tym wypadku polegać miała ironia. Poza tym, widzę, że
    uporczywie wracasz do duzych liter. Niektórzy są odporni na wiedzę :-)))) Na
    marginesie słowo "cha" w znaczeniu śmiechu raczej pisze się przez "ch", w
    odróznieniu od "ha" w znaczeniu "no, jednak". np "Cha cha ale to śmieszne"
    ale "Ha, mam Cię"

    > ale zrozumiane,

    Jesteś pewien?:-)))

    > Miłego dnia