  • 1. Data: 2002-10-23 08:10:00
    Temat: urlop
    Od: Piotr Mlynski <a...@p...gazeta.pl>

    Witam,

    Mam takie pytanko dotyczace ilosci przyslugujacego mi urlopu. Mianowicie
    jestem po studiach (a wiec jesli sie nie myle to mam za to 8 lat stazu
    do obliczania urlopu), oprocz tego przepracowalem juz troche: zostalem
    zatrudniony w marcu 2001, a wiec w marcu 2003 bedzie lacznie 10 lat. Czy
    wobec tego bedzie mi juz przyslugiwac w 2003 roku 26 dni urlopu, czy tez
    moze tylko 20 dni bo na 1 stycznia 2003 jeszcze nie bedzie tych 10 lat,
    czy wreszcie cos posredniego np. 25 dni bo (20 *3 + 26 * 9)/12 w
    przyblizeniu 25 - tutaj 20, 26 to ilosc dni urlopu 3, 9 - to
    ilosc miesiecy.

    Pewnie ten ostatni wariant jest najmniej prawdopodobny, ale tak naprawde
    to nie wiem jak to powinno byc.

    Moze jest ktos kompetentny, kto zechcialby mi udzielic odpowiedzi?

    Pozdrawiam,

    Amphi

  • 2. Data: 2002-10-23 08:57:13
    Temat: Re: urlop
    Od: "Hubert Grzegorzewski" <t...@w...p>

    Piotr Mlynski wrote:
    [ciach...]
> [...]
    > dni bo (20 *3 + 26 * 9)/12 w przyblizeniu 25 - tutaj 20, 26
    > to ilosc dni urlopu 3, 9 - to ilosc miesiecy.

    ZTCP w dniu 1.01.2003 dostajesz 20 dni na rok 2003, w marcu, kiedy minie dwa
    lata pracy, dostaniesz dodatkowe 6 dni na ten rok

    Pzdr
    Hubert
    hubertg(at)poczta.onet.pl

  • 3. Data: 2002-10-23 11:24:56
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 23 Oct 2002 10:57:13 +0200, "Hubert Grzegorzewski"
    <t...@w...p> zakodował:

    >ZTCP w dniu 1.01.2003 dostajesz 20 dni na rok 2003, w marcu, kiedy minie dwa
    >lata pracy, dostaniesz dodatkowe 6 dni na ten rok

    Zgadza się. Pod warunkiem jednak, że Piotr nie pracował i studiował w
    tym samym czasie oraz, że w 2003 r nie zmieni pracy.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 4. Data: 2002-10-24 09:29:22
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Zgadza się. Pod warunkiem jednak, że Piotr nie pracował i studiował w
    > tym samym czasie oraz, że w 2003 r nie zmieni pracy.
    To pierwsze tak, ale dla wymiaru urlopu nie ma znaczenia, czy pracowalo sie
    u jednego pracodawcy, czy u kilkunastu.
    Istotny jest tylko czas w ogole przepracowany (tyle tylko ze nie w czasie
    studiow). Piotr moze wiec bez obaw zmieniac prace.
    Pozdrawiam,
    Marta

  • 5. Data: 2002-10-24 09:37:50
    Od: "Hubert Grzegorzewski" <t...@w...p>

    Kaizen wrote:
    > Zgadza się. Pod warunkiem jednak, że Piotr nie pracował i studiował w
    > tym samym czasie oraz, że w 2003 r nie zmieni pracy.

    Co do pierwszego nie jestem pewien, wiec nie zabiore glosu, ale co ma zmiana
    pracy do wymiaru urlopu? Chyba liczy sie okres pracy _w_ogole_ a nie u
    konkretnego pracodawcy?

    Pzdr
    Hubert
    hubertg(at)poczta.onet.pl

  • 6. Data: 2002-10-24 13:31:20
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 24 Oct 2002 11:37:50 +0200, "Hubert Grzegorzewski"
    <t...@w...p> zakodował:

    >Co do pierwszego nie jestem pewien, wiec nie zabiore glosu, ale co ma zmiana
    >pracy do wymiaru urlopu? Chyba liczy sie okres pracy _w_ogole_ a nie u
    >konkretnego pracodawcy?

    Rozporzadzenie w sprawie szczegolowych zasad udzielania urlopu
    wypoczynkowego, ustalania i wyplacania wynagrodzenia za czas urlopu
    oraz ekwiwalentu pienieznego za urlop:

    § 3. Pracodawca ustala wymiar proporcjonalnego urlopu wypoczynkowego
    przysługuj?cego pracownikowi w roku kalendarzowym, w którym nabył on u
    tego pracodawcy prawo do urlopu w wyższym wymiarze, uwzględniaj?c
    odrębnie okres przypadaj?cy przed nabyciem prawa do urlopu w wyższym
    wymiarze i odrębnie okres przypadaj?cy po nabyciu prawa do takiego
    urlopu.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 7. Data: 2002-10-24 13:48:48
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 24 Oct 2002 11:29:22 +0200, "Marta Wieszczycka"
    <m...@p...onet.pl> zakodował:

    >Istotny jest tylko czas w ogole przepracowany (tyle tylko ze nie w czasie
    >studiow). Piotr moze wiec bez obaw zmieniac prace.

    Jeżeli zmieni pracę od 1 marca (a 10 lat kończy później), to trudno
    oczekiwać, że poprzedni pracodawca da mu 3/12 z 26 dni, zaś nowy też
    nie ma obowiązku dać (9/12x20)+6. Ma obowiązek dać 9/12x26.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775