    From: "student" <s...@i...pw.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: POSZUKUJĘ........
    Date: Wed, 23 Oct 2002 14:30:52 +0200

    Wow ale mi się oberwało....
    Przykro mi za nieudolne używanie języka polskiego, a jeszcze bardziej mi
    przykro, że tak naprawdę to zamiast mnie to moja koleżanka dostaje litanie,
    bo była tak miła i użyczyła mi swojego konta
    Za naukę dziękuje, niech Ci Bóg w dzieciach wynagrodzi i bądź dalej dobrą
    dziewczynką
    a tak przy okazji........... szkoda, że ta dobra dziewczynka do swojego
    móżdżka nie dopuszcza takiej możliwości, że w Polsce są także obcokrajowcy,
    którzy raz lepiej, raz gorzej używają języka polskiego.
    A za capslocki ( TO TAKIE CZYSTOPOLSKIE SŁOWO- HAHAHAHAHAHA), czyli duże
    literki przepraszam, przyznaję się do błędu.
    Ha, poprawnie niepoprawnie napisane ale zrozumiane, a o to mi chodziło
    Miłego dnia
    anka