  • 1. Data: 2002-10-23 09:07:32
    Temat: rozwod - zmiana
    Od: Piotr Sinda <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Moj rozwod byl orzeczony przez Sad w maju 2000 roku.
    Odbyl sie za porozumieniem stron i bez orzekania o winie.

    W obecnym okresie ciagna sie sprawy o zgode na wydanie paszportu dla
    dziecka i moj niosek o przydzielenie mi opieki nad dzieckiem.

    Czy jezeli obecnie co do paszportu matka dziecka zenzaje w swoim wniosku
    ze utrzymywala kontakt od 20 lat z facetem ktorego teraz chce poslubic
    (wiza nazeczenska), przy czynm nasze malzenstwo trwalo 3 lata to czy
    mozna zmienic orzeczenie rozwodu?

    Tzn ze jej postepowanie spowodowalo rozwod? Albo czy mozna uniewaznic
    zwiazek? Oczywiscie najwazniejsze jest to by dla dobra dziecka zostalo
    przy ojcu.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2002-10-23 10:18:38
    Temat: Odp: rozwod - zmiana
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Piotr Sinda <s...@p...onet.pl> w wiadomooci do grup
    dyskusyjnych

    > ze utrzymywala kontakt od 20 lat z facetem ktorego teraz chce poslubic

    "kontakt" ? jak mam to rozumiec ?
    chodzi mi konkretnie o dowody...i co masz na mysli ?

    > Tzn ze jej postepowanie spowodowalo rozwod?

    skad takie pytanie? o jakim postepowaniu mówisz?

    Albo czy mozna uniewaznic
    > zwiazek?

    jakie przedstawilbys dowody by do tego doszlo? masz na mysli uniewaznienie
    zwiazku malzenskiego? czy zmiane wyroku rozwodowego na wyrok z orzeczeniem
    winy?

    Oczywiscie najwazniejsze jest to by dla dobra dziecka zostalo

    to oczywiste ale nie chodzi mi teraz o ta kwestie ...

  • 3. Data: 2002-10-23 10:45:58
    Temat: Re: Odp: rozwod - zmiana
    Od: Piotr Sinda <s...@p...onet.pl>

    In <ap5sqo$7vp$1@absinth.dialog.net.pl>, Sandra wrote:

    > "kontakt" ? jak mam to rozumiec ?
    > chodzi mi konkretnie o dowody...i co masz na mysli ?

    Dowody? Przeciez nie musze. Skoro to jest jej argument i slowa zawarte w
    wniosku do sadu o paszport dla dzeicka. Poprostu sie przysnaje.
    jakiego rodzajukontakt tego oczywiscie nie podaje. Jedna istnieje
    prawdopodobienstwo i fakt ze od samego poczatku nie zamierzala trwac w
    tym zwiazku i nie chce dobra dziecka.

    Jakie postepowanie? A co to za zwiazek tym bardziej z decyzja ze chce sie
    miec dzieci a i tak mysli o innym partnerze i swoich planach? Czyli to co
    mowila podczas zawierana zwiazku mowila nieprawde.

    > jakie przedstawilbys dowody by do tego doszlo? masz na mysli
    > uniewaznienie zwiazku malzenskiego? czy zmiane wyroku rozwodowego na
    > wyrok z orzeczeniem winy?

    Tym ze zataila wowczas fakt iz sama chciala rozwodu gdyz stalem jej na
    przeszkodzie by zrealizowac swoje marzenia bycia z innym facetem i
    wyjechania za granice nie majac na uwadze dobra dziecka.

    W jej wniosku jest dowod. Jej wlasne slowa.

  • 4. Data: 2002-10-23 15:20:37
    Temat: Odp: Odp: rozwod - zmiana
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Piotr Sinda <s...@p...onet.pl> w wiadomooci do grup
    dyskusyjnych napisał:ap5ul7$efh$...@z...polsl.gliwice.pl...
    > Dowody? Przeciez nie musze.

    no raczej musisz :-) nawet gdyby to polegalo na powolaniu sie o
    dopuszczeniu dowodu w sprawie o wznowienie z akt sprawy obecnie toczacej
    sie...

    proponuje przeanalizowac k.p.c od art. 399

    Sandra