    From: "student" <s...@i...pw.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: POSZUKUJĘ........
    Date: Wed, 23 Oct 2002 15:12:13 +0200

    > Wlaśnie jest w trakcie nagradzania - odbiór nagrody przewidziany na
    > marzec:-))

    A to GRATUKUJĘ i życzę pomyślnego "odbioru"

    > Ale jak widać Ty się do nich nie zaliczasz. A może zaliczasz i nagle w
    > sposób cudowny zacząłes władać jezykiem polskim w sposób poprawny?:-)))

    Za długo by tu tłumaczyć.......... i nie mam zamiaru bo to nic nie zmieni.

    > Ja nie kwestionowałam używania przez Ciebie słów pochodzenia obcego, więc
    > nie wiem na czym w tym wypadku polegać miała ironia. Poza tym, widzę, że
    > uporczywie wracasz do duzych liter.

    Ty może się nie czepiałaś ale ja się czepiam bo po co używać obcobrzmiących
    słów jak się ma polskie. Zanim zwrócisz komuś uwagę to najpierw zastanów się
    czy sama do końca jesteś w porząku.

    > Jesteś pewien?:-)))

    Tak jestem, bo są tacy którzy zamiast nauki prawić pomagają i jak już było
    wspomnine wcześniej mają wyrozumienie dla kulawości języka

    Mając wzgląd na zdrowie "nagrody" pragnę zakończyć dyskusję.

    Dziękuje