  • 1. Data: 2004-08-04 16:39:28
    Temat: POMOCY!!!!!!!!!!!!!!!
    Od: "Zbigniew" <t...@w...pl>

    Dzień Dobry.
    Mam problem :sądzę , że mój pracodawca ma olbrzymie długi finansowe.
    Jak mogę to sprawdzić przez internet ?????????????

    DZIĘKUJĘ

  • 2. Data: 2004-08-04 21:57:15
    Temat: Re: POMOCY!!!!!!!!!!!!!!!
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    > Dzień Dobry.
    > Mam problem :sądzę , że mój pracodawca ma olbrzymie długi finansowe.
    > Jak mogę to sprawdzić przez internet ?????????????

    www.wrozkajowita.pl

    kazdy kto szuka
    kazdy kto pyta
    wie, ze wie wszystko
    wrozka jowita

    masz jakis problem
    a moze zagadke
    zapytaj wrozke
    sprawisz jej gratke

    pozdr.
    marcin

  • 3. Data: 2004-08-04 23:26:19
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Zbigniew" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    A próbowałeś już wpisać jego nazwę lub NIP w Google? Czasem pomaga. Po za
    tym jest kilka stron oferujących wierzytelności do sprzedaży. Spróbuj tam
    sprawdzić, czy i Twojego pracodawcy długów nie wystawiono.