  • 1. Data: 2004-08-04 17:06:41
    Temat: Zmiana umowy o pracę a okres wypowiedzenia
    Od: "Zenon Wawrzyniec" <z...@v...pl>

    Cześć.

    Pracuję na umowę o pracę na czas nieokreślony już rok (okres wypowiedzenia 1
    miesiąc wg. KP). W tym miesiącu dokładnie dziś pracodawca zaproponował mi nową
    umowę ze zmienionym okresem wypowiedzenia na moją niekorzyść (okres
    wypowiedzenia przedłużony do 3 miesięcy). O zmianie umowy wiedziałem wczesniej,
    lecz pracodawca nie poinformował mnie o tym że zmieni mi się także okres
    wypowiedzenia.
    Czy pracodawca może tak postąpić ?
    Czy nie podpisując tej umowy zachowuje dawne warunki pracy w tym okres
    wypowiedzenia ?
    Jeżeli natomiast nie podpisanie nowej umowy powodowało by wypowiedzenie umowy to
    od kiedy to wypowiedzenie by się liczyło i do kiedy pracował bym w tej firmie ?
    Proszę o odpowiedź na te pytania i pomoc.
    Bo jak podpisze to już pozamiatane.

    Pozdrawiam gorąco całą grupę.