  • 1. Data: 2004-08-04 15:58:42
    Temat: Poszukujemy prawnika - specjalizacja offshore/prawo gospodarcze
    Od: "FiliP.v" <b...@n...pl>

    Witam,

    Problem (platforma Forex offshore -> założyciel przepadł z naszymi
    pieniedzmi) poruszałem już kiedyś na tej grupie.

    Podaje link do archiwum:
    http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&se
    lm=ca9qfv%248p7%241%40news.onet.pl

    W tym momencie poszukujemy prawnika, który byłby w stanie pomóc nam
    znaleźć najlepsze z możliwych wyjść z sytuacji. Prawnik otrzymałby
    wynagrodzenie prowizyjne tylko w przypadku odzyskania jakiejkolwiek części
    z pieniędzy zdefraudowanych przez "Don Victorio". Suma utopiona przez
    udziałowców z Polski w tym projekcie jest rzędu $300.000, a szacowana
    przez nas suma "ofiarowana" Victorowi przez ludzi z róznych stron świata
    (Szwecja, Dania, Australia i inne) oscyluje w pobliżu 1mln$.

    Poważne oferty współpracy proszę kierować tylko i wyłącznie na priv

    Pozrawiam
    FiliP

  • 2. Data: 2004-08-05 08:09:50
    Od: "C3PO" <l...@f...pl>

    buuuuuaaaaaahaaaaahaaaahaaaahaaahaaahaaaa!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!

  • 3. Data: 2004-08-05 08:38:47
    Od: "FiliP.v" <b...@n...pl>

    Użytkownik "C3PO" <l...@f...pl> napisał w wiadomości
    > buuuuuaaaaaahaaaaahaaaahaaaahaaahaaahaaaa!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!

    Tak, bo to bardzo zabawne jest:] Dziekuje, że wyraziłeś swoją opinię
    najmądrzej jak potrafisz.

    F.

  • 4. Data: 2004-08-05 08:47:58
    Od: "C3PO" <l...@f...pl>

    Użytkownik "FiliP.v" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    buuuuuaaaaaahaaaaahaaaahaaaahaaahaaahaaaa!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!
    buuuuuaaaaaahaaaaahaaaahaaaahaaahaaahaaaa!!!!!!!!!!!

    a nie pomyliły ci sie grupy koleś????

  • 5. Data: 2004-08-05 10:21:20
    Od: "FiliP.v" <b...@n...pl>

> [...]
    !!!!!!!!

    > a nie pomyliły ci sie grupy koleś????
    >
    > buuuuuaaaaaahaaaaahaaaahaaaahaaahaaahaaaa!!!!!!!!!!!

    Widze że od ostatniej odpowiedzi zmądrzałeś 3-krotnie - gratuluje. Jesli
    zaporoponujesz mi odpowiedniejszą grupę - publicznie Cię przeprosze.

    F.

  • 6. Data: 2004-08-05 14:17:57
    Od: "C3PO" <l...@f...pl>

    pl.praca.oferowana, i proponuje przeczytać FAQ do grupy....
    no????

  • 7. Data: 2004-08-07 13:54:19
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 4 Aug 2004, FiliP.v wrote:
    [...]
    >+ znaleźć najlepsze z możliwych wyjść z sytuacji. Prawnik otrzymałby
    >+ wynagrodzenie prowizyjne tylko w przypadku odzyskania jakiejkolwiek części
    >+ z pieniędzy zdefraudowanych przez "Don Victorio".

    Filipie, a weź ty i spytaj googla na przykład tak:
    http://tiny.pl/7t8
    ...co da link "łamliwy":
    http://groups.google.pl/groups?as_q=zlecenie%20OR%20
    zlecenia%20zap%C5%82ata&ie=UTF-8&as_ugroup=*.prawo&l
    r=&num=100&hl=pl

    ...i będziesz wiedział że *nawet* jakby ktoś chciał przy tak promilowej
    szansie się podjąć, to *będziesz mu musiał zapłacić jak zażąda*.
    Wystarczy że pokaże umowę o "prowadzenie sprawy" czyli "zlecenia
    w rozumieniu KC": w KC jest bezwzględny zapis że "należy się
    wynagrodzenie" !
    PEWNE umowy *można* zawrzeć "bez wynagrodzenia". Ale zlecenie...
    chyba się "po prostu nie da" !

    >+ Poważne oferty współpracy proszę kierować tylko i wyłącznie na priv

    Jak podejmujący się będzie "poważny" ale niehonorowy to stawiam
    na to że mu zapłacisz honorarium. Oczywiście mogę się mylić ;)

    pozdrowienia, Gotfryd