  • 1. Data: 2004-08-04 15:53:36
    Temat: opłaty za autostrade czechy i austria - ktoś wie??
    Od: "zanzarus" <z...@p...onet.pl>

    Wybieram się dzis w nocy do wiednia jade bysem VW LT do 3,5t chce jechać
    przez Czechy BRNO/OLOMUC i pózniej do Wiednia czy ktoś mi powie jak jest z
    opłatami z autostrady? gdzie się kupuje , gdzie sie płaci i ile się płaci -
    dodam że wracam tego samego dnia do Polski

  • 2. Data: 2004-08-04 16:05:10
    Temat: Re: opłaty za autostrade czechy i austria - ktoś wie??
    Od: Piotr Pospieszny <tribal#SKASUJ_TO#@poczta.onet.pl>

    zanzarus wrote on 2004-08-04 17:53:

> [...]
    > opłatami z autostrady? gdzie się kupuje , gdzie sie płaci i ile się płaci -
    > dodam że wracam tego samego dnia do Polski

    Trochę to OT, ale ...

    W Austrii trzeba wykupić winiete, które nakleja się na przednią szybę.
    Koszt winiety na 10 dni (na mniej nie kupisz) to 7,5 Euro. Możesz to
    kupić gdzieś na granicy lub na stacjach benzynowych tuż przed granicą.

    Z Czechami to nie wiem jak sprawa wygląda.

    Pzdr
    Pośpiech