  • 1. Data: 2023-11-16 06:39:02
    Temat: Oszukiwało się na testach sprawnościowch
    Od: Shrek <...@w...pl>

    Skuty kolo uciekł z kulonariatu. W kajdankach z przodu biegał wyraźnie
    lepiej niż goniący go kulson (co ciekawe na filmie wcale nie wygląda na
    nałogowego pożeracza donatów;). Jak nabijał sie wardęga "oszukiwało się
    na testach sprawnościowych".

    Ustaliliśmy już że kulsony nie są mistrzami intelektu. Jak widać
    umiejętności nie wymagające intelektu a sprawności fizycznej też im
    poniżej przeciętnej wychodzą (ja szybciej do autobusu biegnę). To w czym
    oni są dobrzy? Mają jakieś umiejętności w których wykazują się na plus w
    porównaniu powiedzmy do sprzedawczyni w żabce?

    https://www.sadistic.pl/ucieczka-sprzed-komisariatu-
    vt583480.htm

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 2. Data: 2023-11-16 11:00:05
    Temat: Re: Oszukiwało się na testach sprawnościowch
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 16.11.2023 o 06:39, Shrek pisze:

> [...]
    > oni są dobrzy? Mają jakieś umiejętności w których wykazują się na plus w
    > porównaniu powiedzmy do sprzedawczyni w żabce?

    Sprzedawczyni z żabki nie pałuje klientów, nie ma też czym ich
    zastrzelić i nie ma układów aby potem przez kilka lat bezczelnie kłamać
    że ten strzał w plecy to był w obronie własnej.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2023-11-16 11:03:10
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 16 Nov 2023 06:39:02 +0100, Shrek napisał(a):

    > To w czym
    > oni są dobrzy? Mają jakieś umiejętności w których wykazują się na plus w
    > porównaniu powiedzmy do sprzedawczyni w żabce?

    Potrafią kłamać, zmyślać i odwracać kota ogonem oraz - last but not least -
    legitymować i pałować.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 4. Data: 2023-11-16 16:39:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.11.2023 o 11:00, RadosławF pisze:

    > Sprzedawczyni z żabki nie pałuje klientów, nie ma też czym ich
    > zastrzelić i nie ma układów aby potem przez kilka lat bezczelnie kłamać

    Za to pewnie budzi większy respekt wśród lokalnego żulerstwa niż
    dzielnicowy;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 5. Data: 2023-11-16 17:26:56
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 16.11.2023 o 16:39, Shrek pisze:

    > Za to pewnie budzi większy respekt wśród lokalnego żulerstwa niż
    > dzielnicowy;)

    Respekt to budzi pan/pani z małego prywatnego sklepu.
    Bo jak ją wkurwisz to nie da na zeszyt.