  • 11. Data: 2005-01-23 14:02:12
    Temat: Re: Ostreganie przed Policją legalność
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska> napisał w wiadomości
    news:ct028m$kpk$1@news.onet.pl...

    > Nie jest.

    Teoretycznie może być. Gdyby dowieść, że ułatwiło popełnienie przestępstwa,
    to można by było imputować gościowi pomocnictwo. Ale to dość trudne i w
    praktyce nie spotkałem się z czymś takim w odniesieniu do osób
    ostrzegających przed patrolami.

  • 12. Data: 2005-01-23 14:20:52
    Od: scream <n...@p...pl>

    Leszek napisał(a):
    > Nie. Ale da się używać nielegalnie, jeśli do tego wymagane jest
    > pozwolenie lub licencja.

    a na jakie radio jest wymagane pozwolenie lub licencja?
    bo od paru lat na zwykle CB juz nie trzeba - wystarczy sie jedynie
    zarejestrowac, ale tego policjant sprawdzic nie moze..

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 13. Data: 2005-01-23 14:28:01
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Ale gość pisze o CB i innych temu podobnych. Tak więc cokolwiek mało w
    > temacie.

    gosc to w nawiasie napisal, a pisze o ostrzeganiu przed policja. Takze
    moze tamat
    nie wyczerpany do konca, ale jest na temat.

    P.

  • 14. Data: 2005-01-23 14:51:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Rogaleskoo wrote:

    > Witam!
    > Czy ostrzeganie (przez telefon, CB)przed patrolami policyjnymi z
    > radarem (lub bez) jest niezgodne z prawem - jeśli tak to jaka jest
    > podstawa prawna.

    Zasadniczo nie. Ale żeby być całkiem 'czystym' ostrzegaj, że zauważyłeś
    'chyba jakieś niebezpieczne miejsce na drodze, bo policja stoi, a
    prawdziwi policjanci przenież nie czaili by się w miejscach, gdzie nie
    ma zagrożenia dla kierowców - a po to tylko, żeby parę mandatów na
    bezsensownym ograniczeniu załapać'.

    PS: polecam stary przebój Andrzeja Rosiewicza: "Chłopcy radarowcy" ;-D

    PPS: weź sobie dostosuj sygnaturkę do netykiety...

  • 15. Data: 2005-01-24 08:38:07
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

> [...]

    Dzięki twemu cytatowi widzę, że śmieć nie przestaje szczekać z kibelka.
    Widać taka jego popaprana natura.
    A na temat nic nie napisze bo w głowie sieczka;)

    Pzdr
    Leszek

  • 16. Data: 2005-01-24 10:09:15
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Dzięki twemu cytatowi widzę, że śmieć nie przestaje szczekać z kibelka.
    ~~~~~~~~

    idealnie!

    P.