  • 1. Data: 2005-01-23 01:43:28
    Temat: Grozby i obrazanie przez GaduGadu?
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Witam
    Olac czy zglosic?
    Jest sens zglaszac?
    A jesi tak to gdzie i jak?

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 2. Data: 2005-01-23 02:08:01
    Temat: Re: Grozby i obrazanie przez GaduGadu?
    Od: "Maciej \(pl\)" <m...@w...pl>

    Zgłaszaj :) masz przecież archiwum ... sprawa wygrana na starcie :)

    pozdrawiam
    Maciek

  • 3. Data: 2005-01-23 02:08:33
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    A czy policja to przyjmie?

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 4. Data: 2005-01-23 02:11:43
    Od: "Maciej \(pl\)" <m...@w...pl>

    Gdybyś mnie podał, powiedziałbym, że to nie ja.
    Przecież nr gg nie identyfikuje osoby.

  • 5. Data: 2005-01-23 03:36:45
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 23 sty o godzinie 03:11, na pl.soc.prawo, Maciej (pl) napisał(a):

    > Gdybyś mnie podał, powiedziałbym, że to nie ja.
    > Przecież nr gg nie identyfikuje osoby.

    Odciski palców też nie identyfikują osoby dopóki nie zostaną zdjęte tej
    osobie i porównane pobranymi z np. miejsca zdarzenia.
    Chodzi o to że nie ma problemu ze sprawdzeniem kto z tego numeru GG
    korzystał w danych czasookresach.

    BTW: stosując nomenklaturę Madyy - nie pluj na podłogę :P, cytuj
    poprawnie, ustaw charset .....

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 6. Data: 2005-01-23 05:05:39
    Od: "RAV" <r...@o...pl>

    Maciej (pl) rzecze:

    a IP komputera?

    RaV

    AQQ:133695 GG:4750295 TLEN:ravsite WPKONTAKT:rav_q
    ICQ:298202732 WWW: http://kropeczek.tk
    PRP: http://poznan4u.pl/pyrypy.php?s=su&u=521

  • 7. Data: 2005-01-23 06:40:28
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    >A czy policja to przyjmie?

    Przyjmie. Wybuchem smiechu.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 8. Data: 2005-01-23 08:57:43
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska>

    RAV wrote:

    > a IP komputera?

    Jak zamierzasz udowodnic, ze w danym momencie, TA osoba siedziala przed
    ekranem komputera? Rownie dobrze, mogla sie w tym czasie odbywac w
    mieszkaniu domowa impreza, na ktorej bylo 20 osob.
    I to nie TA osoba ma udowodnic, ze jej przed komputerem nie bylo, tylko
    oskarzyciel, ze byla. Powodzenia.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 9. Data: 2005-01-23 09:03:40
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Sun, 23 Jan 2005 09:57:43 +0100, użyszkodnik "Mithos"
    <m...@o...No.More.Spam.polska> napisał:

> [...]
    > mieszkaniu domowa impreza, na ktorej bylo 20 osob.
    > I to nie TA osoba ma udowodnic, ze jej przed komputerem nie bylo, tylko

    a to już problem tego na którego stoi przyłącze

    --
    futszaK
    601061867

  • 10. Data: 2005-01-23 09:37:39
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "futszaK" <f...@p...pl> napisał w wiadomości

    > a to już problem tego na którego stoi przyłącze

    Właściciel noża kuchennego oskarżony o morderstwo??

    Pzdr
    Leszek