  • 1. Data: 2005-01-22 23:50:21
    Temat: aplikacja sądowa pozaetatowa - płatny urlop przed egzaminem sędziowskim
    Od: "Jan Kowalski" <p...@g...pl>

    Witam,
    czy ktoś ma jakieś doświadczenia na gruncie § 8 ust. 3 rozporządzenia w
    sprawie aplikacji sądowej i prokuratorskiej, który brzmi: "Aplikantowi w
    czasie trwania aplikacji przysługuje miesięczny płatny urlop szkoleniowy w
    okresie poprzedzającym egzamin końcowy." (Dz.U. z 2002 Nr 154, poz. 1283)

    Wynikałoby z niego, że taki urlop przysługuje także osobom na pozaetatowej
    (bo wyjątki w stosunku do pozaetatowych reguluje § 13 tego rozporządzenia i
    nie wyłącza w stosunku do nich w/w przepisu).

    Czy wynikałoby z tego że mój dotychczasowy pracodawca będzie musiał mi
    udzielić miesiąc płatnego wolnego?!

    M.

  • 2. Data: 2005-01-23 19:18:58
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

    > Czy wynikałoby z tego że mój dotychczasowy pracodawca będzie musiał mi
    > udzielić miesiąc płatnego wolnego?!

    Bedzie Ci musial dac, ale moze to poociagnac dalekoidace skutki co do
    dalszej wspolpracy z owym pracodwaca.
    Kolega przerabial dokladnie taka sama sytuacje tyle ze na aplikacji
    prokuratorskiej. Oczywiscie urlop dostal, egzamin zdal, etatu w prokuraturze
    nie dostal ,a tamten etat utracil :-)

    Cezar