  • 1. Data: 2005-01-23 09:08:57
    Temat: błąd w zwolnieniu lekarskim
    Od: CosMo <v...@p...pl>

    witam!

    jak w temacie... zwolnienie lekarskie, ale pielęgniarka pomyliła nr
    bloku w którym mieszkam - reszta danych prawidłowa. Zwolnienie muszę
    zanieść w poniedziałek do pracy. Lekarz będzie dopiero w środę więc ew.
    poprawki dopiero wtedy. Co robić? Chcę zapytać w kadrach, ale czy takie
    zwolnienie jest ważne do poprawki czy może jest to błąd oczywisty?

    z góry dzięki
    CosMo

  • 2. Data: 2005-01-23 18:36:46
    Temat: Re: błąd w zwolnieniu lekarskim
    Od: "pestifer" <p...@p...fm>

    Użytkownik "CosMo" <v...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dopiero wtedy. Co robić? Chcę zapytać w kadrach, ale czy takie zwolnienie
    > jest ważne do poprawki czy może jest to błąd oczywisty?

    mysle ze pracodawcy bedzie to obojetne
    a czy koniecznie musisz zanosic w poniedzalek? masz na to tydzien czasu

  • 3. Data: 2005-01-23 21:17:15
    Od: CosMo <v...@p...pl>

    > mysle ze pracodawcy bedzie to obojetne
    > a czy koniecznie musisz zanosic w poniedzalek? masz na to tydzien czasu

    W sumie racja :) zobaczymy co mi w kadrach powiedzą i najwyżej poczekają
    kilka dni dłużej :)

    thx

  • 4. Data: 2005-01-24 21:34:00
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>

    > W sumie racja :) zobaczymy co mi w kadrach powiedzą i najwyżej poczekają
    > kilka dni dłużej :)

    Lepiej idź do kadr i pochwal się zwolnieniem. Niech kadrowa sobie spisze
    okres bo teraz to przeważnie wypłaty się robi a potem czasem robi się
    zamieszanie.
    Więc żebyś był "czysty" w kadrach to pokaż zwolnienie.

    PawełJ