  • 1. Data: 2003-04-10 19:04:10
    Temat: Orzeczenie SN - pilnie poszukuje!
    Od: "lablador1977" <l...@p...fm>

    Bardzo prosze o pomoc.Poszukuje orzeczenia SN, w ktorym sad uznal za
    skuteczne wobec osob trzecich ograniczenia kwotowe zakresu (choc sad uznal,
    ze to sposob) reprezentacji przez zarzad. Dopuszczono konkretnie skutecznosc
    wobec osob trzecich uksztaltowania reprezentacji tak, ze do okreslonej
    kwoty czlonek zarzadu spolke reprezentowal sam a powyzej tej kwoty - lacznie
    z innymi. Wiem,ze orzeczenie jest wzglednie nowe (nie wiem na ile). Jezeli
    ktos ma to w lexie lub zna sygn lub publikator to bardzo prosze o pilna
    pomoc.

    Dziekuje z gory za zyczliwosc.
    Ewentualna iformacje prosze na grupe lub adres d...@h...pl

    Pozdrawiam.Daniel