  • 1. Data: 2003-04-10 17:43:48
    Temat: Jakie składki ZUS jeśłi mam umowę o pracę i prowadzę działalność?
    Od: "maro" <m...@p...onet.pl>

    Witam szanownych psp-owiczów :). Czy mogę prosić o podpowiedź?

    Jakie składki ZUS mam opłacać, jeśli mam umowę o pracę (najniższa krajowa,
    pełen etat, "na stałe") i chcę założyć działalność indywidualną gospodarczą?

    POzdrawiam. Maro

  • 2. Data: 2003-04-10 19:04:34
    Od: "Magda" <z...@i...pl>

    Z tego co sie orietuje to jesli z umowy o prace masz placone wszystkie
    skladki ZUS to z DG placisz tylko zdrowotna.
    Magda

  • 3. Data: 2003-04-11 07:31:47
    Od: "Wicio" <w...@p...onet.pl>

    jest tak jak pisze Magda. Płacisz tylko zdrowotną ok. 100 zł.
    Wicio

  • 4. Data: 2003-04-11 09:34:43
    Od: "DK" <c...@w...pl>

    Od kwietnia już ok. 140 zł :-(