  • 1. Data: 2003-04-10 17:41:23
    Temat: Fotografowanie miejsca pracy
    Od: "Pietro" <p...@N...SPAMo2.pl>

    Witam

    Jest sobie niezabezpieczony magazyn i odpowiedzialnosc materialna
    magazyniera za to co znajduje sie wewnatrz. Magazynier wielokrotnie
    informowal _ustnie_ pracodawce o istniejacych nieprawidlowosciach - bez
    efektu. Poinformowanie pisemne skonczyloby sie pewnie wypowiedzeniem, z tego
    samego powodu nie ma co liczyc na swiatkow ktorzy zeznaliby przed sadem ze
    magazyn jest (byl) niezebezpieczony. W zwiazku z tym mam pytania:

    1. Czy mozna wniesc na teren firmy (magazynu) bez zgody i wiedzy pracodawcy
    aparat fotograficzny?
    2. Czy mozna bez zgody i wiedzy pracodawcy wykonac fotografie ukazujace
    niezabezpieczony magazyn (drzwi, wiaty, zadaszenia, bramy)?
    3. Czy takie fotografie (lacznie z klisza) moga stanowic dowod przed sadem?

    Bardzo zalezy mi na odpowiedzi w miare mozliwosci zawierajaca podstawe
    prawna.

    Piotrek

  • 2. Data: 2003-04-11 11:30:01
    Temat: Re: Fotografowanie miejsca pracy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    1. Czy mozna wniesc na teren firmy (magazynu) bez zgody i wiedzy
    pracodawcy
    | aparat fotograficzny?

    Tak. O ile jakaś ustawa tego nie zkazuje - np. nie jest to jakieś
    przedsiębiorstwo produkujące broń.

    | 2. Czy mozna bez zgody i wiedzy pracodawcy wykonac fotografie ukazujace
    | niezabezpieczony magazyn (drzwi, wiaty, zadaszenia, bramy)?

    Nie znam przepisu zakazującego.

    | 3. Czy takie fotografie (lacznie z klisza) moga stanowic dowod przed
    sadem?

    To zależy od sądu, ale generalnie z tego co pamiętam, to przepis przewiduje
    poinformowanie na pismie pracodawcy.