  • 1. Data: 2003-04-10 17:16:03
    Temat: praca mgr
    Od: "May_or" <m...@N...irc.pl>

    Moja dziewczyna ma napisac prace na temat "Warunkowego przedterminowego zwol
    nienia" Szuka i szuka materialow na ten temat a ja patrze jak sie kobieta me
    czy.. Moze szanowni grupowicze moga mi podpowiedzec gdzie znajde jakies obsz
    erne materialy na ten temat? Nie ukrywam, ze najlepiej by bylo gdyby to byla
    wersja elektroniczna, dostepna on-line. Bede wdzieczny za kazda pomoc. Z gor
    y dzieki.

    May_or

    P.S. "Warunkowe przedterminowe zwolnienie" praca z administracji a nie z pra
    wa ale chyba pomozecie ?

  • 2. Data: 2003-04-10 18:06:45
    Temat: Re: praca mgr
    Od: "[ piotr sut ]" <piotr23$$$@$$$tenbit.pl>

    'May_or' wyklawiaturzył/a w niusie
    b7484l$oau$...@n...news.tpi.pl taką oto treść:

> [...]
    | najlepiej by bylo gdyby to byla wersja elektroniczna, dostepna on-line.
    | Bede wdzieczny za kazda pomoc. Z gor y dzieki.

    Niech dziewcze wsiadzie do pociagu relacji Koszalin - Gdansk. W
    Trojmiescie na ul. Bazynskiego (Gd. Przymorze) jest biblioteka Wydzialu
    Prawa (pewnie tez Administracji) UG. Tam w Informacji skieruja ja do
    odpowiedniego komputera, ktory powinien miec zainstalowany program
    Bibliografia Prawnicza (IMHO kopalnia wiedzy).
    Spisac interesujace artykuly i udac sie do czytelni. Wypozyczyc,
    skserowac, przepisac. Wrocic do domu i napisac prace.
    Ten sam manewr mozna zrobic w druga strone, tj. do Szczecina.

    ->piotr

    ps. upewnic sie, czy komputer z Bibliografia Prawnicza nie zostal
    przypadkiem w siedzibie Biblioteki Głównej UG, tj. w Sopocie na Armii
    Krajowej.

    ps2. ciagle jeszcze papierowe wersje bija na glowe opracowania
    elektroniczne, wiec mniemam, ze trudno bedzie znalezc w sieci rzeczowe
    materialy.

  • 3. Data: 2003-04-10 21:47:40
    Od: "Aleksander" <A...@s...ca>

    http://www.student.lex.pl/dy_samopomoc/warszawa_pkm.
    html

    http://www.erida.com.pl/orzk1992.htm

    http://www.poradaprawna.pl/wzory/wniosek_o_zwolnieni
    e.doc

    --

    Milego dnia, wieczoru, weekendu
    Aleksander

    Vita-Complete - witaminy z Kanady - Bez alergenów, cukru, drozdzy, glutenu,
    laktozy, sztucznych barwników i kolorantów. Odpowiednie m.in. dla alergików,
    diabetyków i wegetarian. Pytaj w aptekach lub zobacz www.vitacomplete.com