  • 11. Data: 2005-01-01 17:20:45
    Temat: Re: Operator kom=F3rkowy - wyzerowanie konta
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 31 Dec 2004 15:53:09 +0100, The Marketer <s...@o...pl> wrote:

    >nie odliczają VATu na dzieńdobry jak w TakTak Ery.
    A co za roznica czy doladowujesz konto netto i placisz netto czy
    doladowujesz brutto i placisz brutto?

    WAM
    --
    Wygraj weekend w Rewalu!
    Przyjdź na nasze stoisko na targach turystycznych!

  • 12. Data: 2005-01-01 19:47:30
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    no to poszukaj w archiwum posta w ktorym bylo opisane jak PLUS kantuje.
    Sad kazal placic (plusowi) a oni to maja kompletnie w dupie.
    tak wiec nie wiem czy "cisza, spokoj, zadnych przekretow"

    P.

  • 13. Data: 2005-01-03 00:33:25
    Od: g...@w...studio.tpi.pl (Adam Wysocki)

    The Marketer <s...@o...pl> wrote:

    > A w Plusie cisza, spokój, żadnych przekrętów. Kasy nie zabierają po
    > zablokowaniu konta,

    Tylko książkę telefoniczną blokują.

    --
    Adam Wysocki * http://www.gophi.rulez.pl/ * GG 1234 * GSM 0508878856
    14:50 <szumi-> musialem zapoznac mica z gophim, ale sie nie polubili

  • 14. Data: 2005-01-07 16:23:53
    Temat: Re: Operator komórkowy - wyzerowanie konta
    Od: "Meflajte " <r...@g...pl>

    > Napisz po prostu mejla na adres: b...@c...pl, opisując sytuację. To
    > powinno wystarczyć, by zwrócili Ci "w drodze wyjątku". Taka tam panuje
    > praktyka.

    Dzieki, zastosowalem sie do Twojej rady i po kilku dniach od wyslania maila
    zwrocili mi tyle ile mialem. Przyznam, ze mile mnie zaskoczyli bo nie
    spodziewalem sie, ze tak latwo pojdzie. Acha, i nie wchodzilem nikomu w
    tylek, po prostu opisalem to tak jak bylo naprawde zaznaczajac, ze ich
    system powiadamiania w kratke mnie zmylil.

  • 15. Data: 2005-01-07 19:15:37
    Od: "WG" <w...@g...pl>

    Meflajte <r...@g...pl> napisał:

    > nie wchodzilem nikomu w tylek, po prostu opisalem to tak jak bylo naprawde
    > zaznaczajac, ze ich system powiadamiania w kratke mnie zmylil.

    Nie Ciebie pierwszego ;)
    Dobrze, że sprawa się załatwiła.