  • 1. Data: 2004-12-30 16:19:23
    Temat: przeprowadzka a US i ZUS
    Od: pytam więc nie wiem<e...@w...pl>

    Przeprowadziłam się do innego województwa, zmieniłam adres
    zameldowania i dowód. Który US powiadomić ??? Stary, a co z
    nowym?? Gdzie złożyć NIP ze zmianą danych???
    A jak to jest z ZUS, powiadamia się ZUS, czy robi to wyłącznie
    pracodawca???

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-12-30 17:10:34
    Temat: Re: przeprowadzka a US i ZUS
    Od: "magia" <m...@g...pl>

    Użytkownik "pytam więc nie wiem" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Przeprowadziłam się do innego województwa, zmieniłam adres
    > zameldowania i dowód. Który US powiadomić ??? Stary, a co z
    > nowym?? Gdzie złożyć NIP ze zmianą danych???

    Wysylasz aktualizacje danych na druku nIP-3 do nowego US, starego nie musisz
    powiadamiac.

    > A jak to jest z ZUS, powiadamia się ZUS, czy robi to wyłącznie
    > pracodawca???

    Jesli pracujesz, to Ty pracodawce, a pracodawca na specjalnym druku ZUS.
    btw. nie zapomnij powiadomic OFE (to twoja dzialka).

    m.

  • 3. Data: 2004-12-30 18:48:30
    Od: pytam więc nie wiem<e...@w...pl>

    serdecznie dziękuję za info. Tyle mi wystarczy.

    -> http://usenet.pomocprawna.info