  • 1. Data: 2004-12-30 18:18:44
    Temat: skarga
    Od: log<n...@p...onet.pl>

    Witam.
    Jak wygląda sprawa opłat sądowych od rozpatrzenia skargi do WSA.
    Gdzie można znależć podstawy prawne.
    pozdrawiam i dziękuję.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-12-30 20:05:50
    Temat: Re: skarga
    Od: "Pawel Kozik" <p...@n...pl>

    > Witam.
    > Jak wygląda sprawa opłat sądowych od rozpatrzenia skargi do WSA.
    > Gdzie można znależć podstawy prawne.

    zależy od sprawy, albo wpis stały albo stosunkowy. napisze pan jaki - podam
    wysokść.

    jeśli panu bardzo potrzebne mogę przesłać odp. akty. albo niech pan opisze w
    3 zd. sprawe - w miarę możliwości postaram sie rrzeczowo odpowiedzieć.

    postępowanie przed sądami administracyjnymi reguluje ustawa z 30 sierpnai 2002
    r. Prawo o postępownaiu przed sądami administracyjnymi oraz ustawa z 25 lipca
    2002 r. Prawo o ustroju sądów administracyjnych, /Dz. U. Nr 153, poz. 1269,
    1270, 1271 z późn. zm./.

    pozdr.

  • 3. Data: 2004-12-31 14:40:23
    Od: log<n...@p...onet.pl>