  • 1. Data: 2004-12-30 17:37:16
    Temat: Operator komórkowy - wyzerowanie konta
    Od: "Meflajte " <r...@g...pl>

    Jestem użytkownikiem sieci Idea POP. Kilka dni temu operator wyczyścił mi
    konto ponieważ minął mój limit czasu na wykonywanie połączeń. W regulaminie
    napisane jest: "Jeśli Użytkownik nie uzyskał lub nie zwiększył swojego
    limitu jednostek taryfowych podczas okresu opisanego (cut), po jego upływie
    wartość niewykorzystanego limitu będzie automatycznie anulowana."
    Czyli niby wszystko zgodnie z regulaminem, ale...
    Na koncie miałem ok. 40 zł i nie doładowałem go tylko dlatego, że zwyczajnie
    zapomniałem. Zawsze pamiętałem, ale ponieważ Idea w ostatnich dwóch
    przypadkach gdy kończył mi się limit czasu powiadamiała mnie o tym fakcie
    sms'ami z informacją, że zostały mi 3 dni, 2 dni i na dzień przed, że "jutro
    stracę możliwość wykonywania rozmów i wysyłania sms'ów" sądziłem, że i tym
    razem mnie powiadomią. A akurat w tym miesiącu, kiedy byłem dość zabiegany i
    zupełnie wyleciało mi z głowy to żeby sprawdzić ile mam jeszcze czasu na
    wykorzystanie limitu operator mnie nie poinformował ani razu o zbliżającym
    się końcu czasu na jego wykorzystanie. Uważam, że takie zachowanie operatora
    wprowadza uzytkowników w błąd. Albo niech przypomina zawsze, albo niech nie
    przypomina w ogóle. Skoro powiadamiali mnie w przypadku 2 ostatnich
    miesięcy, a wcześniej tego w ogóle nie robili to sądziłem, że wprowadzili
    taką usługę i będą powiadamiać zawsze dlatego przestałem już liczyć dni do
    końca czasu jaki mi pozostał na wykorzystanie środków zgromadzonych na
    koncie.
    Dodam jeszcze, że w tych sms'ach znajdowała się też informacja z nr. SOS,
    pod który należało dzwonić jeśli z jakichś przyczyn nie można doładować
    konta przed upływem czasu. A ja właśnie wtedy byłem na Nocnym Rowerowym
    Ekstremalnym Rajdzie na Orientacje, który odbywał się z dnia 18 na 19
    grudnia i nie miałem żadnych możliwości doładowania konta nawet gdybym sobie
    przypomniał więc ten sms z numerem SOS byłby w tym wypadku bardzo przydatny.
    18 grudnia był najwyraźniej tym ostatnim dniem podczas, którego miałem
    doładować konto ponieważ już po północy czyli 19 grudnia gdy próbowałem
    dodzwonić się do sędziego głównego by ściągneli z trasy kolegę (miał
    problemy z nogą) okazało się, że nie mam środków na koncie do wykonania tej
    rozmowy. Nie wiedziałem w ogóle na początku co jest nie tak skoro miałem
    prawie 40 zł, do głowy mi nie przyszło, że tak bez żadnego uprzedzenia konto
    może zostać wyczyszczone przez operatora. I to akurat stało się wtedy gdy
    telefon kom. był naprawdę potrzebny.
    Co o tym wszystkim sądzicie? Bo uważam, że to nie jest uczciwe ze strony
    operatora, a wręcz wprowadza użytkowników w błąd. W ogóle to te pieniędze
    powinny być "zamrażane" na jakiś czas tak jak to robi Era, a nie od razu
    bezpowrotnie usuwane. Czy waszym zdaniem jest sens pisania listu
    reklamacyjnego, a jeśli tak to na czym byście się tutaj oparli?

  • 2. Data: 2004-12-30 18:02:37
    Temat: Re: Operator komórkowy - wyzerowanie konta
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Meflajte wrote:

> [...]
    > bezpowrotnie usuwane. Czy waszym zdaniem jest sens pisania listu
    > reklamacyjnego, a jeśli tak to na czym byście się tutaj oparli?

    Przejdź na Heyah i olej tę odnogę tepsy.

    Legalnie niczego nie wywalczysz - o ile w regulaminie nie ma gwarancji
    zawiadamiania.

  • 3. Data: 2004-12-30 21:04:35
    Od: Maciej Olędzki <l...@n...onecie>

    Dnia Thu, 30 Dec 2004 17:37:16 +0000 (UTC), Meflajte napisał(a):

> [...]
    > wartość niewykorzystanego limitu będzie automatycznie anulowana."
    > Czyli niby wszystko zgodnie z regulaminem, ale...

    Jeśli w regulaminie nie ma nic o przypominaniu sms'em o kończącym się
    okresie ważności karty to IMHO nie ma sensu pisać żadnego listu
    reklamacyjnego.

> [...]
    > 18 grudnia był najwyraźniej tym ostatnim dniem podczas, którego miałem

    Trochę późno piszesz na grupę:
    http://www.idea.pl/portal/map/map/promotionsp;?promo
    _id=120195

    Teraz to już naprawdę musztarda po obiedzie.

    Maciej Olędzki

  • 4. Data: 2004-12-30 21:31:13
    Od: "Meflajte " <r...@g...pl>

    > Trochę późno piszesz na grupę:
    > http://www.idea.pl/portal/map/map/promotionsp;?promo
    _id=120195

    > Teraz to już naprawdę musztarda po obiedzie.

    K****! Gdybym wiedzial :] No coz... moze ich ladnie poprosze to mi zwroca?
    Napisze ze z powodu pewnych okolicznosci nie moglem doladowac i ze bardzo
    dobrze mi sie z nimi dotychczas wspopracowalo i chcialbym zeby tak
    pozostalo ;)

  • 5. Data: 2004-12-30 21:33:34
    Od: "Meflajte " <r...@g...pl>

    Meflajte <r...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > Napisze ze z powodu pewnych okolicznosci nie moglem doladowac i ze bardzo
    > dobrze mi sie z nimi dotychczas wspopracowalo i chcialbym zeby tak

    Ps. A konto wlasnie dzisiaj doladowalem to moze choc minelo 10 dni jeszcze
    mi zwroca... choc watpie, ale roznie to bywa

  • 6. Data: 2004-12-31 01:29:34
    Od: "Beniamin" <b...@c...pl>

> [...]
    > bezpowrotnie usuwane. Czy waszym zdaniem jest sens pisania listu
    > reklamacyjnego, a jeśli tak to na czym byście się tutaj oparli?

    Najlepiej zadzwoń najpierw do BOK. Mi się kiedyś udało dostać z powrotem
    kasę po ponad miesiącu od wyzerowania konta, a było jej tam sporo (karta mi
    się zapodziała i znalazła po dłuższym czasie).

    Pozdrawiam i życzę powodzenia,
    Beniamin

  • 7. Data: 2004-12-31 10:50:21
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Przejdź na Heyah i olej tę odnogę tepsy.
    >
    > Legalnie niczego nie wywalczysz - o ile w regulaminie nie ma gwarancji
    > zawiadamiania.

    gdzies jest to napisane, ale jak udowodnisz ze nie dostales?
    System zapewne wysyla, a kiedy i czy w ogole to dochopdzi to inna sprawa.

    P.

  • 8. Data: 2004-12-31 14:53:09
    Temat: Re: Operator kom=F3rkowy - wyzerowanie konta
    Od: The Marketer <s...@o...pl>

    W wielkiej skromności Meflajte popełnił co następuje:
    > Jestem użytkownikiem sieci Idea POP. Kilka dni temu operator wyczy=3Fcił mi
    > konto ponieważ min=3Fł mój limit czasu na wykonywanie poł=3Fczeń.

    Zmień na SimPlus, ja mam od 3 lat i nigdy ŻADNYCH problemów nie było. Z
    polskimi operatorami jest jak z krową, ta która dużo ryczy, mało mleka
    daje.
    Popatrz na Ere i Idee, masa reklam, promocji i nie wiadomo czego jeszcze,
    a tak naprawdę kantują ludzi na lewo i prawo. Czytałem kiedyś pełny
    regulamin POPa i naprawdę ciężko się w tym połapać.
    A w Plusie cisza, spokój, żadnych przekrętów. Kasy nie zabierają po
    zablokowaniu konta, nie odliczają VATu na dzieńdobry jak w TakTak Ery.
    Ale jak się bierze pod uwagę tylko promocje i ładne reklamy to się nie
    dziw, że potem są takie numery.

    --
    Grand from Mouseland
    In my time of dying, want nobody to mourn,

  • 9. Data: 2004-12-31 21:53:13
    Od: Maciej Olędzki <l...@n...onecie>

    Dnia Thu, 30 Dec 2004 21:31:13 +0000 (UTC), Meflajte napisał(a):

> [...]
    > Napisze ze z powodu pewnych okolicznosci nie moglem doladowac i ze bardzo
    > dobrze mi sie z nimi dotychczas wspopracowalo i chcialbym zeby tak

    Tylko ostrożnie z tymi komplementami, bo może tak się zdarzyć, że kopia
    Twojego listu będzie krążył po biurach Idea jako humor dnia :)

    Maciej Olędzki

  • 10. Data: 2005-01-01 11:12:01
    Od: " WG" <w...@g...pl>

    Meflajte <r...@g...pl> napisał(a):

    > Ps. A konto wlasnie dzisiaj doladowalem to moze choc minelo 10 dni jeszcze
    > mi zwroca... choc watpie, ale roznie to bywa

    Napisz po prostu mejla na adres: b...@c...pl, opisując sytuację. To
    powinno wystarczyć, by zwrócili Ci "w drodze wyjątku". Taka tam panuje
    praktyka.