  • 51. Data: 2003-07-21 00:46:29
    Temat: Re: Office XP OEM - licencja [EOT]
    Od: Tadeusz Bandej FK<g...@m...spam>

    > Hihi widzę, że splonkowanie nic nie daje, bo plonkiza wychodzi w
    cudzych
    > cytatach ;)) jaja ;) Darowałbym takie trolowanie na prawie każdej
    innej
    > grupie ale nie na tej. Tu naprawdę chcę się czegoś dowiedzieć, ew.
    > podyskutować z sensem.
    Mi coś ten Arek swoim zachowaniem bardzo przypomina słynnego
    trola "Astec SA" który nękał kiedyś kilka grup dyskusyjnych. Może to
    jakiś jego następca ?

    Pozdrawiam, Tadeusz

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 52. Data: 2003-07-21 06:35:11
    Od: "Olgierd" <c...@w...pl>

    Wielce Czcigodny Tadeusz Bandej FK g...@m...spam popełnił następującą
    wiadomość bffd55$622$...@n...news.tpi.pl:

    > Mi coś ten Arek swoim zachowaniem bardzo przypomina słynnego
    > trola "Astec SA" który nękał kiedyś kilka grup dyskusyjnych. Może to
    > jakiś jego następca ?

    Hihi obecnie niejaki Trol Arek zamierza mnie pozwać za nazwanie go trolem
    ;))) Zawezwał mnie groźnie do ujawnienia moich danych osobowych.
    Ciekawe czy w sądzie mają już dla niego plonkownicę?

    --
    Olgierd

  • 53. Data: 2003-07-21 07:21:47
    Od: wer <w...@w...tnijto.pl>

    Olgierd wrote:
> [...]
    > ;))) Zawezwał mnie groźnie do ujawnienia moich danych osobowych.
    > Ciekawe czy w sądzie mają już dla niego plonkownicę?

    To mi przypomina niejakiego Buzdygana, tez chcial sie procesowac :)

    wer

  • 54. Data: 2003-07-21 07:27:47
    Od: "Olgierd" <c...@w...pl>

    Wielce Czcigodny wer w...@w...tnijto.pl popełnił następującą wiadomość
    3...@w...tnijto.pl:

    > To mi przypomina niejakiego Buzdygana, tez chcial sie procesowac :)

    Bingo! ;)

    --
    Olgierd

  • 55. Data: 2003-07-21 07:51:21
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    Użytkownik "wer" <w...@w...tnijto.pl> napisał w wiadomości
    > To mi przypomina niejakiego Buzdygana, tez chcial sie procesowac :)

    Trafiony, zatopiony

  • 56. Data: 2003-07-21 08:09:36
    Od: "Olgierd" <c...@w...pl>

    Wielce Czcigodny poilkj p...@g...pl popełnił następującą
    wiadomość bfg621$u7$...@a...dialog.net.pl:

    > Trafiony, zatopiony

    Najlepsze, że znają go też na pl.news.morplik ;)
    Musi być niezły aparat ;)

    --
    Olgierd

  • 57. Data: 2003-07-21 08:35:10
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Olgierd napisał:
    > Hihi obecnie niejaki Trol Arek zamierza mnie pozwać za nazwanie go trolem
    > ;))) Zawezwał mnie groźnie do ujawnienia moich danych osobowych.
    > Ciekawe czy w sądzie mają już dla niego plonkownicę?

    Nie mają, a Ty ciągle pajacujesz jako aninom, pokaż swoją twarz bohaterze,
    czy też zwykłym tchórzem i szmatą jesteś?

    Acha - jeszcze raz publicznie mnie znieważysz, a rozmaruję Twoją gębę na betonie.

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/hipnoza

  • 58. Data: 2003-07-21 11:24:13
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

> [...]
    > czy też zwykłym tchórzem i szmatą jesteś?
    >
    > Acha - jeszcze raz publicznie mnie znieważysz, a rozmaruję Twoją gębę na

    Wiesz co, jedź do Iraku, tam jest miejsce dla walecznych inaczej, natomiast
    nie wypowiadaj się więcej na temat licencji bo twoje rady są warte tyle co
    tytuł jednej piosenki.

  • 59. Data: 2003-07-21 11:51:45
    Od: "Olgierd" <c...@w...pl>

    Wielce Czcigodny poilkj p...@g...pl popełnił następującą
    wiadomość bfgihc$2g1$...@a...dialog.net.pl:

    > Wiesz co, jedź do Iraku, tam jest miejsce dla walecznych inaczej,
    > natomiast nie wypowiadaj się więcej na temat licencji bo twoje rady
    > są warte tyle co tytuł jednej piosenki.

    Aha to niejaki Trol Arek się tu nadal produkuje? Nie widzę ;)
    No więc już Ci pisałem, Arnoldzie Buzdyganie, że poprosiłem Twojego dostawcę
    oraz admina konta o interwencję, a jeśli masz do mnie jakieś pytanie to wal
    śmiało 507132888 - nie sądzisz chyba, że będę wysyłał moje dane w ciemno,
    zresztą nie wyjaśniłeś mi czy 24:00 to już jutro a nie aby nadal dziś ;P
    Poza tym proponuję alt.pl.psychologia.akceptacja może tam Ci pomogą ;)

    --
    Olgierd

  • 60. Data: 2003-07-21 13:06:29
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Olgierd napisał:
    [..]
    > śmiało 507132888 - nie sądzisz chyba, że będę wysyłał moje dane w ciemno,
    > zresztą nie wyjaśniłeś mi czy 24:00 to już jutro a nie aby nadal dziś ;P
    > Poza tym proponuję alt.pl.psychologia.akceptacja może tam Ci pomogą ;)

    To i zadzwoniłem i zgodnie z obietnicą podaję Ci adres mojej strony
    cobyś nie musiał mnie "namierzać" http://www.elita.pl/arek

    A teraz czekam na Twoje dane, mam nadzieję, że nie okażesz się kolejną
    szmatą i totalnym tchórzem, którego stać na "odwagę" jedynie jako anonim.

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/hipnoza