  • 1. Data: 2003-07-16 18:11:09
    Temat: promocja- niespodzianka
    Od: "Marta" <n...@s...pl>

    Moi drodzy,

    Czy można brać udział w promocji nic o tym nie wiedząc??
    Zarządca mojej nieruchomości poinformował mnie dziś, iż oto kończy się
    promocja telewizji na moim osiedlu i od 1.08 albo podpisujemy umowy
    abonamentowe, albo telewizji nie będzie. Początku promocji nikt nie
    ogłaszał- kupując mieszkanie telewizja już była (przedstawiano ją jako atut
    mieszkania, ani słowa o promocji).
    Nie chodzi mi o ten nieszczęsny abonament, ale z obawą myślę o tym, co
    jeszcze mam "w promocji", tylko jeszcze o tym nie wiem..A lada dzień każą mi
    za to płacić..
    Czy promocja nie powinna mieć przypadkiem jakiegoś regulaminu?
    pozdrawiam,
    Marta

  • 2. Data: 2003-07-16 19:00:30
    Temat: Re: promocja- niespodzianka
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Marta wrote:
    > Czy promocja nie powinna mieć przypadkiem jakiegoś regulaminu?
    > pozdrawiam,

    UPC? Tzw. pakiet socjalny?
    Wczesniej mieli umowe ze spoldzielnia a teraz sie z tego wycofali.
    Zale kierowac do UPC.

  • 3. Data: 2003-07-16 21:45:23
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Jeśli w ofercie mieszkania była kablówka i nie określono, że to tylko w
    jakimś tam terminie, to zasadnym jest wniosek, że gdyby kablówki nie było,
    to wówczas wybrała byś ofertę inną. W tym stanie rzeczy doprowadzono Cię do
    niekorzystnego rozporządzenia mieniem, co stanowi przestępstwo ścigane z
    urzędu (art. 286 kk). Ważnym jest, czy posiadasz dowód na to, że ta
    bezpłatna kablówka była w ofercie. Ewentualnie pozostaje się zmówić z
    sąsiadami i złożyć zawiadomienie wspólnie. Wówczas dowodem treści oferty
    będą Wasze zeznania. Z tym, że tych zeznań musi być wiele, skoro mamy
    przekonać sąd, że o konieczności wnoszenia opłaty za kablówkę nie
    informowano Was, albo zgoła zapewniano o jej bezpłatności.