  • 81. Data: 2003-07-21 22:38:25
    Temat: Office XP OEM - licencja [EOT]
    Od: Artur <a...@j...net>

    Tchorzliwy Arnoldzie Buzdyganie, zabraklo ci krztyny cywilnej odwagi by
    zrealizowac swoje grozby wobec mnie.
    A wiec teraz odmawiam ci tej satysfakcji, bowiem jako czlowiek
    pozbawiony honoru, nie jestes godzien by uczciwy czlowiek ci ja dawal.
    Zaden czlowiek o zdolnosciach honorowych nie da takiego pola kanalii,
    kretaczowi, naciagaczowi, szuji tak samo jak nie da jej zwyklemu
    oszustowi lub alfonsowi.
    A.

  • 82. Data: 2003-07-22 06:08:42
    Temat: Re: Office XP OEM - licencja [EOT]
    Od: "Olgierd" <c...@w...pl>

    Wielce Czcigodny Artur a...@j...net popełnił następującą wiadomość
    4CC40F9F423ADA44B33E2E6448A2092101093DD8@jplwant003.
    jasien.net:

    > PS. Wszelkie prowokacje buca proponuje zlekcewazyc pytaniem, kiedy
    > rozsmaruje moja morde po betonie za sugestie, ze jego najlepsza
    > kolezanka wlasnie jest w trakcie wulkanizacji.

    Mi już groził ;) ustalił sobie nawet nazwisko, w nocy powysyłał esemesy.
    Robi się ciekawie ;)

    --
    Olgierd

  • 83. Data: 2003-07-22 07:19:28
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    > To nie poligon, a i ja nie poluję na jego dupę.
    >
    > Już za chwilę przekonamy się, czy Olgierd okaże się być kolejną szmatą
    > plującą z ukrycia i tchórzem, czy też człowiekiem honorowym, który ma
    > co najmniej tyle cywilnej odwagi by brać odpowiedzialność za swoje
    > zachowanie i czyny.

    Ty jesteś ciężko chory i powinieneś się leczyć.
    natomiast ze względu na kulawość naszej służby zdrowia jeszcze cię nie
    zamknęli, a powinni już dawno.
    Ciebie nawet szmatą nie można nazwać, ty jesteś po prostu zużyta ściera do
    podłogi.

  • 84. Data: 2003-07-22 07:45:27
    Od: Krzysztof <K...@j...net>

  • 85. Data: 2003-07-22 07:50:14
    Od: Krzysztof <K...@j...net>

    Posted At: Tuesday, July 22, 2003 8:09 AM
> [...]

    > kolezanka wlasnie jest w trakcie wulkanizacji.

    Mi już groził ;) ustalił sobie nawet nazwisko, w nocy powysyłał esemesy.

    Blee ... czuj się jak w trakcie odwiedzin zakładu wulkanizacyjnego -
    Złapałeś gume - nic wielkiego.

    Krzysiek

  • 86. Data: 2003-07-22 08:14:23
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    > Ciebie nawet szmatą nie można nazwać, ty jesteś po prostu zużyta ściera do
    > podłogi.

    Robicie się wszyscy do kupy baaaardzo nieciekawi. Pójdźcie sobie może
    gdzieś na pl.test jeśli już prywatne wylewania na siebie pomyjów wam z
    jakiegoś powodu nie wystarcza.

    --
    Marcin

  • 87. Data: 2003-07-22 09:23:53
    Od: "Olgierd" <c...@w...pl>

    Wielce Czcigodny Krzysztof K...@j...net popełnił następującą
    wiadomość

    > Blee ... czuj się jak w trakcie odwiedzin zakładu wulkanizacyjnego -
    > Złapałeś gume - nic wielkiego.

    Toć się nie przejmuję, wychodzi mi jednak na to, że jego dostawcy (internetu
    i poczty) z nim są w układzie. Będę musiał to sprawdzić, bo coś mi tu
    brzydko pachnie...

    --
    Olgierd

  • 88. Data: 2003-07-22 22:26:40
    Od: Krzysztof <K...@j...net>

    Posted At: Tuesday, July 22, 2003 11:24 AM
> [...]

    (internetu
    i poczty) z nim są w układzie. Będę musiał to sprawdzić, bo coś mi tu

    Hmm.. możliwe ze po czesci sam sobie "dostarcza" ....
    K.

  • 89. Data: 2003-07-23 06:24:43
    Od: "Olgierd" <c...@w...pl>

    Wielce Czcigodny Krzysztof K...@j...net popełnił następującą
    wiadomość
    4CC40F9F423ADA44B33E2E6448A20921010ADAAB@jplwant003.
    jasien.net:

    > Toć się nie przejmuję, wychodzi mi jednak na to, że jego dostawcy
    > (internetu
    > i poczty) z nim są w układzie. Będę musiał to sprawdzić, bo coś mi tu
    > brzydko pachnie...

    Układ jest niewątpliwy, moja informacja o jego zachowaniu skierowana do jego
    dostawcy wpadła w jego ręce - nawet był łaskaw ją zacytować w "wezwaniu"
    jakie wysłał do mojej firmy.
    I z innej beczki: na "wezwaniu" podał nieistniejący adres we Wrocławiu,
    ulica Szewska jest o połowę numerów krótsza. Specjalnie sprawdziłem ;)
    Typowe wymuszenie ;)

    --
    Olgierd