  • 1. Data: 2003-01-02 10:59:59
    Temat: Odroczenie wojska, chyba sie spóźniłem - PILNE
    Od: "Fazero" <f...@W...pl>

    Czesc,

    Co mam zrobić wg DZU z 14.10.02 NR 171 Poz. 1394 absolwenci z roku 2002 i
    wcześniej są przenoszeni do rezerwy, ale wnioski w tej sprawie jak się
    okazuje przyjmowane były do 31.12.2002. Co mam zrobić jeszcze nawet nie
    odebrałem dyplomu a potrwa to 2 tygodnie.

    Fazero

  • 2. Data: 2003-01-02 11:55:03
    Temat: Re: Odroczenie wojska, chyba sie spóźniłem - PILNE
    Od: moli <m...@p...onet.pl>

    Fazero naskrobal(a) w pieknym dniu Cz 02 sty 2003 11:59:59a w poscie

> [...]
    > okazuje przyjmowane były do 31.12.2002. Co mam zrobić jeszcze nawet nie
    > odebrałem dyplomu a potrwa to 2 tygodnie.

    Trzeba czekac az wyjdzie rozporzadzenie ze absolwenci z 2003 r. i
    wczesniej sa przenoszeni do rezerwy. A na 90% takie sie niedlugo pojawi.

    Mozesz jeszcze sprawdzic czy przypadkiem sami cie nie przeniesli bez
    twojej wiedzy i zgody. W listopadzie moj maz udal sie do WKU z dyplomem i
    ku jego zaskoczeniu okazalo sie ze juz jest zaklasyfikowany jako
    rezerwista, bo przeniesli go automatem, kiedy uczelnia nadeslala papiery.

  • 3. Data: 2003-01-02 14:22:47
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik Fazero napisał:

> [...]
    >okazuje przyjmowane były do 31.12.2002. Co mam zrobić jeszcze nawet nie
    >odebrałem dyplomu a potrwa to 2 tygodnie.

    Masz przeeeeesrane... Ja zdążyłem jeszcze w zeszłym roku. Nie chcieli
    duplomu. Wystarczył im indeks z wypisaną stroną o obronie pracy albo
    potwierdzona imiennie przez dziekanat kopia tegoż. Zasuwaj tam jak
    najszybciej, może Cię jeszcze z wcześniejszą datą wpiszą. Mi tak major
    obiecywał, ale wolałem załatwić i mieć pewność.

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/

  • 4. Data: 2003-01-02 14:53:20
    Od: "Hubert Grzegorzewski" <a...@s...com>

    Pewnego dnia Fazero, ukryty(a) za f...@W...pl,
    zapodal(a):

> [...]
    > jak się okazuje przyjmowane były do 31.12.2002. Co mam zrobić jeszcze
    > nawet nie odebrałem dyplomu a potrwa to 2 tygodnie.

    Lec do WKU z pismem z uczelni - na 99 procent przeniosa Cie do rezerwy z
    data 31.12.2002.
    Ja tak mialem i nie ribili problemu. Ale zawsze jest ten 1% :))))

    Pzdr
    Hubert
    hubertg(at)poczta.onet.pl