  • 1. Data: 2003-01-02 10:36:35
    Temat: wniosek-proces karny-zabezpieczenie
    Od: "Tigre" <t...@t...pl>

    Witam,
    Od razu pisze ze nie jestem prawnikiem i nie mam nic wspolnego z ta branza
    :-)
    Ale zabrzmialo :-)
    A teraz moja prosba.
    Moj brat zostal oszukany przez pewna firme.
    W tej chwili wlasciciele tej firmy siedza w areszcie i bedzie
    przeciwko nim przeprowadzony proces karny.
    Moj brat jest jednym z wielu oszukanych przez ta firme. Oprocz
    niego jest jeszcze kilkadziesiat osob i instytucje panstwowe.
    Proces (lub postepowanie, nie znam sie na tym) ma byc adhezyjne czy
    cos takiego (nie znam tych pojeciech).
    W kazdym razie chodzi o to ze moj brat chcialby zlozyc wniosek do
    sadu o zabezpieczenie majatku lub czegos podobnego na rzecz wyplaty mu
    kwoty na jaka zostal oszukany. Proces bedzie karny i podobno jezeli
    takiego wniosku nie zlozy to nie otrzyma tych pieniedzy i wtedy pozostanie
    mu jedynie wytoczenie procesu cywilnego.
    Czy ktorys z grupowiczow moglby mi podeslac wzor takiego wniosku.
    Jak juz napisalem chodzi o zabezpieczenie majatku na rzecz wyplaty
    kwoty na ktora zostal oszukany.
    Bardzo prosze o pomoc i odpowiedz(kopie, bo grupowicze
    zapewne tez beda zainteresowani) na adres s...@t...pl
    Pozdrawiam
    Tigre