    From: moli <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odroczenie wojska, chyba sie spóźniłem - PILNE
    Date: 2 Jan 2003 11:55:03 GMT
    Sender: m...@p...onet.pl@systemy238.toya.net.pl

    Fazero naskrobal(a) w pieknym dniu Cz 02 sty 2003 11:59:59a w poscie

    > Czesc,
    >
    > Co mam zrobić wg DZU z 14.10.02 NR 171 Poz. 1394 absolwenci z roku 2002
    > wcześniej są przenoszeni do rezerwy, ale wnioski w tej sprawie jak się
    > okazuje przyjmowane były do 31.12.2002. Co mam zrobić jeszcze nawet nie
    > odebrałem dyplomu a potrwa to 2 tygodnie.
    >
    > Fazero

    Trzeba czekac az wyjdzie rozporzadzenie ze absolwenci z 2003 r. i
    wczesniej sa przenoszeni do rezerwy. A na 90% takie sie niedlugo pojawi.

    Mozesz jeszcze sprawdzic czy przypadkiem sami cie nie przeniesli bez
    twojej wiedzy i zgody. W listopadzie moj maz udal sie do WKU z dyplomem i
    ku jego zaskoczeniu okazalo sie ze juz jest zaklasyfikowany jako
    rezerwista, bo przeniesli go automatem, kiedy uczelnia nadeslala papiery.