  • 1. Data: 2004-05-18 14:30:17
    Temat: zwolnienie a roszczenia z KC
    Od: "wald" <a...@w...pl>

    Witam, zostalem zwolniony dyscyplinarnie, wnioslem sprawe do sadu pracy i
    wtedy moj byly pracodawca zaproponowal ugode nie chcac sie sadzic, ja tez
    nie jestem zadziorny wiec chce sie zgodzic:
    - zmiana dyscyplinarki na porozumienie stron
    - wyplata polowy sumy odszkodowania o ktora wystapilem

    1) Na co powinienem zwrocic uwage w dokumencie ktory przygotuja, czy sa tu
    jakies kruczki w takich tematach? Jakie zapisy powinny byc?
    2) Czy pracodawca moze pozwac mnie w procesie cywilnym za dzialanie na
    szkode firmy (co jest nieprawda) po podpisaniu ugody i oddaleniu pozwu w
    sadzie pracy? Czy moge sie przed tym zabezpieczyc klauzula na tej ugodzie?

    dziekuje za pomoc
    pozdr

  • 2. Data: 2004-05-19 06:15:06
    Temat: Re: zwolnienie a roszczenia z KC
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > wtedy moj byly pracodawca zaproponowal ugode nie chcac sie sadzic, ja tez
    > nie jestem zadziorny wiec chce sie zgodzic:
    > - zmiana dyscyplinarki na porozumienie stron

    Jesli uznajesz ze niczym nie zawiniles, to zaproponuj wypowiedzenie
    przez pracodawce ...

  • 3. Data: 2004-05-19 06:50:55
    Od: "wald" <a...@w...pl>

    > Jesli uznajesz ze niczym nie zawiniles, to zaproponuj wypowiedzenie
    > przez pracodawce ...

    to byla umowa na czas okreslony, ale mniejsza z tym najbardzje mnie
    interesuje ten watek powodztwa cywilnego, czy moga mi zrobic takie swinstwo,
    bo cos za latwo poszli na ta ugode... mam zle przeczucia

  • 4. Data: 2004-05-22 11:18:46
    Temat: Odp: zwolnienie a roszczenia z KC
    Od: "Johnson" <j...@g...pl>

    Można w ugodzie umieścić zapis, ze ugoda wyczerpuje wszelkie roszczenia
    obydwu stron związane ze stosunkiem pracy istniejącym między stronami w
    okresie od .. do .. . Potem w razie procesu cywilnego trzeba się połowac na
    tę ugodę.
    --
    JOHNSON

    Użytkownik wald <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych