  • 1. Data: 2004-05-18 12:43:57
    Temat: instrukcja kancelaryjna
    Od: "Jan Cofała" <c...@g...pl>

    Witajcie!
    Pytanie do tych ktorzy znaja i stosuja Rozporzadzenie Prezesa Rady Ministrow z
    22 grudnia 1999 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organow gmin i
    zwiazkow miedzygminnych. Dz. U. 99.112.1319.

    W par 16 mowa jest ze dla kazdej pozycji jednolitego rzeczowego wykazu akt
    zaklada sie teczke.

    Czy ja mam rozumiec ze jak pisze do informatykow o nowy naped CD do kompa i to
    jest jedyne pismo w tej sprawie to mam na to zakladac teczke?!

    Poradzcie cos bo chyba zwariuje:)

  • 2. Data: 2004-05-18 14:40:35
    Temat: Re: instrukcja kancelaryjna
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jan Cofała" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Czy ja mam rozumiec ze jak pisze do informatykow o nowy naped CD do
    kompa i to
    > jest jedyne pismo w tej sprawie to mam na to zakladac teczke?!

    A nie możesz włączyć to do jakieś innej. Załóżcie jedną z tytułem "pisma
    różne". Po za tym jak napiszesz do informatyków, to pewnie odpowiedzą.
    Tych kwitków może być kilka. Założenie teczki niekoniecznie oznacza
    koniecznie kartonową teczkę. Nadajesz l.dz. i składasz na OZ jako teczkę i
    tyle.